120 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טיסה בכלי תעופה שונים בפאלקון אלייד פורס
דיון

טיסה בכלי תעופה שונים בפאלקון אלייד פורס

14 הודעות 2,807 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
עאשר אני יוצר משימה עם מטוס או מסוק שאינו F16 אני מקבל שגיאה שאי אפשר לטוס עם המטוס הנ"ל משהו בסגנון של
[code:1]this aircraft is not flyable[/code:1]

איך אפשר לטוס בכלי תעופה אחרים כגון מסוק בפלאקון אלייד פורס ?

תודה לעונים !
#4 · לפני 19 שנים
מסוק אי אפשר אבל.........
אם תלך לתיקיות של הקמפיינים : Lead Pursuit\Battlefield Operations\Campaign
ובתיקיות של הקמפיינים שאתה טס תשנה את שם הקובץ validAC ל-validAC_old
אז תוכל לטוס בכל מטוס אחר שקיים בסימולטור באותו קמפיין , כולל ב-Tactical Engagment

Preflight Forums Administrator
#5 · לפני 19 שנים
אפשר בפאלקון 4.0 אני הצלחתי לטוס עם הכול חוץ ממסוק זה עושה בעייה....כדאי לכם לטוס עם B-52
#6 · לפני 19 שנים
משהו הצליח להטיס את המטוסים גם בעדכון 1.07?
לי הוא רושם את ההודעה הבאה לפני שהמשחק עולה
#7 · לפני 19 שנים
אני מקפיץ את הדיון מחדש כי זה עושה לי את הבעייה עם המטוס f15e משהו מכיר את התופעה?
#8 · לפני 19 שנים
Ronen_101 כתב/ה:מסוק אי אפשר אבל.........
אם תלך לתיקיות של הקמפיינים : Lead Pursuit\Battlefield Operations\Campaign
ובתיקיות של הקמפיינים שאתה טס תשנה את שם הקובץ validAC ל-validAC_old
אז תוכל לטוס בכל מטוס אחר שקיים בסימולטור באותו קמפיין , כולל ב-Tactical Engagment


זה לא validAC_org????
#10 · לפני 17 שנים
רעם,

היי אני משתמש בפלקון 4.0 המקורי והתתקנתי שטח ישראל עם אפשרות להטיס לביא.\\
איך אני יכול להטיס את כל המטוסים כולל הלביא מבלי ללכת ל TACTICAL ANGEMENT ולהטיס
אותם גם ב CAMPAIN ?

אשמח אם תוכל לעזור
אדריאן
#11 · לפני 17 שנים
לגבי עדכון 1.07 באלייד פורס ישנה בעיה כי תיקיית קוקפיט למטוס הזה. החל מעדכון 1.10 אין בעיה לטוס אחרי החלפת שם הקובץ.
בכל מקרה אם תרצה להטיס F15E תצטרך לשכפל את תיקיית הקוקפיט של F16 נניח בלוק 50 ולקרוא לתיקיה F15. תיקיות אלה נמצאות תחת ספריית ה- ART ואז ספריית CKPTART תחת הרזולוציה שאתה משתמש.
בהצלחה.
Elf

------------------------------------------------
"זה שאינך רואה - הוא זה שיפיל אותך" - (עזר וויצמן)
#12 · לפני 17 שנים
היי

מדובר בפלקון 4.0 ולא אלייד פורס. ושיניתי את שם הקובץ כפי שרשום בהוראות...
אך אין אפשרות לשנות למטוסים אחרים כולל הלביא ב CAMPAIN

אשמח אם תפרט יותר איך לעשות

תודה מראש
אדריאן
#13 · לפני 17 שנים
theelf, היי

מדובר בפלקון 4.0 ולא אלייד פורס. ושיניתי את שם הקובץ כפי שרשום בהוראות...
אך אין אפשרות לשנות למטוסים אחרים כולל הלביא ב CAMPAIN

אשמח אם תפרט יותר איך לעשות

תודה מראש
אדריאן
#14 · לפני 17 שנים
לא מכיר בעיה כזו בפאלקון 4.
עכשיו תבהיר על איזה גירסה אתה מדבר ? עפ"י הכותרת - AF, בתשובתך F4 רגיל. תחליט ואז נדע איך להתקדם.
יום טוב.
Elf

------------------------------------------------
"זה שאינך רואה - הוא זה שיפיל אותך" - (עזר וויצמן)

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.