112 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים רעם
ר

רעם

69פוסטים חבר/ה מ-05/2005 ביקור אחרון לפני 17 שנים
עיסוק: טייס

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
הפצצה - 117.
חוויה אין מילים...אנשים שרוצים להצטרף לטייסת תראו קצת רצינות ותיצרו קשר עם נועם ודניאל
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
עזרה בקשר למקשים
מישהו יודע מה המקשים לפדלים?? (דוושות)
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
אימון טיסה
מתי כבר יהיה מטססס???
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה בקשר לנורים ומוץ
הצלחתי תודההה
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה בקשר לנורים ומוץ
יש לי בעייה במשחק כשאני משחרר נורים ומוץ הנורים לא נראים במשחק ורואים רק את המוץ אולי אני לא משתמש במקשים הנכונים? איך משחררים נורים??
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
פאלקון אחד המשחקים היותר קשים שנתקלתי
מישהו פה עשה משימת תקיפה במשחק והצליח ל"השתלט" על האוייב?? זה נראה כמעט בלתי אפשר אתה רק נכנס לשטח שלהם ויש תגובה קרקעית מסיבית של ירי נ"מ ומטוסי
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
כמה שאלות אני חדש בסימלטור...פליזז
איך ננעלים על ממטרות? עם איזה מקש?? לדוגמא עם טילי אמראם 120 אני לא מצליח להנעל ומתי יודעים אם המשימה הושלמה בהצלחה או האימון....
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
טיסה בכלי תעופה שונים בפאלקון אלייד פורס
אפשר בפאלקון 4.0 אני הצלחתי לטוס עם הכול חוץ ממסוק זה עושה בעייה....כדאי לכם לטוס עם B-52
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
איך מכוונים את המרעום של ה-AD ואיפה??
מרעום של פצצות אוויר קרקע....לא רואים את הפיצוץ בגלל המרעום...
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
איך מכוונים את המרעום של ה-AD ואיפה??
מי שיוכל להראות לי בתמונה אני ישמח.....