114 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים האיסיקיו נפרץ
דיון

האיסיקיו נפרץ

11 הודעות 1,961 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
יש תוכנה לפריצה שאתה כותב את המספר אי סי והוא מראה לך את הסיסמא משום מה אומרים לי שזה קשה...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 19 שנים
גם לי היה דבר כזה ,, מצטער אבל אין לך שום דבר לעשות !!!!!!!!!!
אני ניסיתי במלא תוכנות ולא הצלחתי לחזור ל ICQ שלי
#9 · לפני 19 שנים
נכון ככה זהה זהו הלךך אבל כנראה היו לו שם מלא אנשיםםם
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.