84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 פאלקון ב"יום מורשת חיל האוויר" בבית הספר של חיל הא
דיון

פאלקון ב"יום מורשת חיל האוויר" בבית הספר של חיל הא

4 הודעות 2,009 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
שלום לכולם🙂
בתאריך 9.6 יתקיים "יום מורשת חיל האוויר" בבית הספר של חיל האוויר- הולץ.
ביום יוצגו עבודות של תלמידי עם חיל האוויר.. דגמים של מטוסים, מנועים וכו'. ליום מורשת יוזמנו הורי התלמידים ומפקדי בית הספר.
לפני מספר ימים עלה לי רעיון לראש, "לשתף" את פאלקון בדבר.
דיברתי עם המק"ס (מפקד קורס) שלי ואמרתי לו:
שמע יש לי משהו ליום מורשת חיל האוויר. אני יכול לעשות מטס מבסיס רמת דוד לבסיס חצרים במטוס האף 16 של חיל האוויר.
המק"ס ששמע את זה התלהב נורא ואמר לי שהוא מאוד רוצה את זה ביום מורשת.
עכשיו היתה לנו בעיה של זמן אז זה מה שניקבע לבנתיים: טיסת הדגמה קצרה של מספר דקות ואז כל הורה יקבל כ2 דקות להתמודד עם מיג מיצרי.
מחר יש לי פגישה עם סגן מפקד בית הספר "הולץ" .
המטסים יוצגו במסך גדול בעולם ההרצעות של בית הספר.
עכשיו למה סיפרתי לכם.
א) כדי לשתף אותכם סתם ככה
ב) האם אפשר לחבר בין שני מחשבים ע"י חיבור רשת (בלי אינטרנט) ולטוס ביחד?
ג) אם כן. איך?
ד) אני פשוט חייב את שטח ישראל.
ה) בטח שחכתי משהו.
ו'😉 האם כדי להכין הסבר קצרצר על כממה כפתורים מישומיים בקרב אוויר?
ז) איך אני עושה דוג פייט נגד המחשב?(דאמן אפילו את זה שכחתי)
אני יביא תמונות מהארוע ומהטיסות.
עכשיו רק נישאר לי שני דברים להתאמן. ולסדר את בעית הסאונד בפאלקון.

תודה רבה רבה מראש לעוזרים🙂
118...Big things are done secretly
#2 · לפני 21 שנים
יש חיבור בין שתי מחבשים שנקרא רשת תקשורת מקומית (lan) אני לא יודע על זה ממש כי אני לא טס עם זה חכה שמי שמבין בזה יבוא ואני יודע שעושים את זה הרבה בדברים שנקראים לן פרטיס שזה משהו כזה עם חיבור של מחשבים מקווה שעזרתי ביי

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 21 שנים
מה? אף אחד לא יודע אם ניתן לחבר בין שני מחשבים בעזרת קבל רשת(בלי אינטרנט) ולטוס ביחד?
118...Big things are done secretly

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.