132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 תגידו המשחק יעבוד במחשב שלי טוב???
דיון

תגידו המשחק יעבוד במחשב שלי טוב???

12 הודעות 1,843 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שמעתי שצריך כרטיס מסך תותח בשביל המשחק עם הפאצ FF3 שירוץ חלק....
מעבד: 3500
זיכרון: 1024
כרטיס מסך: geforce 6200
הכטיס מסך לא הכי טוב שיש אבל אתם חושבים שיעבוד לי???
#2 · לפני 19 שנים
בטח!!!!!!!!!!!!!!!!!!לי יש:
מעבד:2.66.
זיכרון:512.
כרטיס מסך:Fx 5200.
ורואים יפה.
#6 · לפני 19 שנים
יעבוד בטוח, רק שתצטרך לא להשתמש ב AA- antialasing יותר מידי, ז"א שהתמונה בפאלקון תהיה לך טיפה מבאסת. אי מתכוון משהו כמו ההבדל בין תמונה "נקייה" לתמונה עם פינות מעוותים של עצמים (בעיקרון זה קורה בגלל שהמחשב לא יודע לצייר קוים לא ישרים, אז יוצא שכל דבר עקום קצת ייראה מעוות טיפה, AA פשוט שם פילטר ומקטין את ה"נזק"😉

תראה את ההבדלים:

1024x768 עם AAx2 כרטיס מסך ישן שלי GE-FORCE4 TI-4200 (יותר טוב מה 6200 החדש יותר דרך אגב), שים לב לקצוות הכנפיים של המטוס, בכוונה לקחתי תמונה שמדגישה את זה:


ותראה את זה
1280ס1024 עם AAx4 כרטיס המסך הנוכחי שלי (שגם הוא קצת ישן כבר, אבל עדיין "סוס" לא קטן) RADEON 9800 pro
שים לב לחדות התמונה (וזה לא רק הרזולוציה):



אם אתה ממש מתעניין תנסה אצלך להגדיל את ה AA, יש אז במאפיינים של כרטיס המסך, בכל הגירסאות עם כל דרייבר, זה אחד האופציות החשובות שקיימות בגרפיקה של משחקים. אני מניח שבגלל הכרטיס שלך הביצועים יהיו מחרידים...... יש מצב טוב שב AAx4 תקבל הרבה פעמים FPS חד סיפרתי ב FF3.
שתבין רק בשביל זה קניתי ממישהו בפורומים של FF את הכרטיס הזה לפני שנה ומשהו.......

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#7 · לפני 19 שנים
עם כרטיס מסך nvidia 6600 GT לתושבת AGP אני יוכל לקבל את האפקט הזה AAx4?
#9 · לפני 19 שנים
falcon-f-16c זה הסקין של ROBVIPER לסופה מפני שנתיים בערך, היום הסקין הזה בכל מקרה לא מתאים כבר למודל החדש......

בקשר ל 6600GT אני לא הייתי משדרג עכשיו כרטיס מסך AGP אלא אם המחשב שלך ממש חדש ואתה לא מחליף את כל המערכת בקרוב. כדאי לחכות שהמעבד החדש של אינטל יגיע לשוק כדי להחליף את כל הסט, הוא עולה בביצועיו על ה FX-62 של AMD למרות שהוא עולה רק חמישית ממנו 😱 חוץ מזה שכשהוא ייצא AMD הולכים להוריד מחירים בצורה ממש דרסטית כדאי להמשיך ולהתחרות.

התחרות הזו ביניהם עושה לנו רק טוב מתברר. 😄

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#10 · לפני 19 שנים
יוני הסקין הזה מיועד למודל החדש, בתמונה שלך זה עם המודל החדש והסקין מלפני הרבה פחות משנתיים בוא לא נגזים.
בכל מקרה, הסקין של יקיר עדיף בהרבה, תוכל למצוא את באגף ההורדות פה באתר ובנוסף את הזנב החדש פה בפורום.
#11 · לפני 19 שנים
i_hawk כתב/ה:falcon-f-16c זה הסקין של ROBVIPER לסופה מפני שנתיים בערך, היום הסקין הזה בכל מקרה לא מתאים כבר למודל החדש......

בקשר ל 6600GT אני לא הייתי משדרג עכשיו כרטיס מסך AGP אלא אם המחשב שלך ממש חדש ואתה לא מחליף את כל המערכת בקרוב. כדאי לחכות שהמעבד החדש של אינטל יגיע לשוק כדי להחליף את כל הסט, הוא עולה בביצועיו על ה FX-62 של AMD למרות שהוא עולה רק חמישית ממנו 😱 חוץ מזה שכשהוא ייצא AMD הולכים להוריד מחירים בצורה ממש דרסטית כדאי להמשיך ולהתחרות.

התחרות הזו ביניהם עושה לנו רק טוב מתברר. 😄

התכוונתי שיש לי כבר 6600 GT ל AGP, אז שאלתי האם האפלקון יעבוד עם האפקטים המיוחדים.
ואם כבר מדברים על מחשב חדש, בסוף אוגוסט אני קונה חדש , אינטל E6600 החדש ועם כרטיחס מתקדם יותר 😄
#12 · לפני 19 שנים
6600GT כרטיס מעולה, לדעתי בפאלקון הוא ייתן ביצועים דומים לכרטיס שלי.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.