יעבוד בטוח, רק שתצטרך לא להשתמש ב AA- antialasing יותר מידי, ז"א שהתמונה בפאלקון תהיה לך טיפה מבאסת. אי מתכוון משהו כמו ההבדל בין תמונה "נקייה" לתמונה עם פינות מעוותים של עצמים (בעיקרון זה קורה בגלל שהמחשב לא יודע לצייר קוים לא ישרים, אז יוצא שכל דבר עקום קצת ייראה מעוות טיפה, AA פשוט שם פילטר ומקטין את ה"נזק"
😉
תראה את ההבדלים:
1024x768 עם AAx2 כרטיס מסך ישן שלי GE-FORCE4 TI-4200 (יותר טוב מה 6200 החדש יותר דרך אגב), שים לב לקצוות הכנפיים של המטוס, בכוונה לקחתי תמונה שמדגישה את זה:
ותראה את זה
1280ס1024 עם AAx4 כרטיס המסך הנוכחי שלי (שגם הוא קצת ישן כבר, אבל עדיין "סוס" לא קטן) RADEON 9800 pro
שים לב לחדות התמונה (וזה לא רק הרזולוציה):
אם אתה ממש מתעניין תנסה אצלך להגדיל את ה AA, יש אז במאפיינים של כרטיס המסך, בכל הגירסאות עם כל דרייבר, זה אחד האופציות החשובות שקיימות בגרפיקה של משחקים. אני מניח שבגלל הכרטיס שלך הביצועים יהיו מחרידים...... יש מצב טוב שב AAx4 תקבל הרבה פעמים FPS חד סיפרתי ב FF3.
שתבין רק בשביל זה קניתי ממישהו בפורומים של FF את הכרטיס הזה לפני שנה ומשהו.......

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200