פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
139
חברים מחוברים
46
30
24
.
1
=
[
a
A
A
A
b
b
B
B
c
C
+115
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
ds123
d
ds123
47
פוסטים
חבר/ה מ-11/2005
ביקור אחרון לפני 18 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
Ben Gurion 2006- שאלה
כן התכוונתי לזה אני מוריד... יש משהו מיוחד שאני צריך לעשות בהתקנה? כי הבן גוריון 2006 כבר מותקן
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
Ben Gurion 2006- שאלה
הורדתי את בן גוריון 2006, וראיתי בכל מיני תמונות שצילמו שיש גם את תל אביב. משום מה אצלי יש רק יותר בניינים אבל הם לא קשורים לתל אביב, אלא סתם מבנים של הסימולטו
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
תמונות מ - Flight Simulator X Deluxe - כניסה חובה!!!!
המחשב הבא יחזיק את הסימלטור על הגדרות מקסמימליות בצורה חלקה (הרבה פריימים) או לפחות בגרפיקה גבוהה יחסית? Intel Core 2 Dou E6600 2.4GHZ Geil 2048MB(2*1) DDR 2
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה ..
[quote:596a78c30a="Peled"][quote:596a78c30a="ds123"] עריכה: עכשיו ראיתי את המדריך באתר של פלד שמדבר בדיוק על זה :) 8O איזה אתר
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
למישהו בא טיסת רשת?!?!?
סבבה אחי עכשיו אני אבדוק במדריכים לפני שאפרסם שאלה, המדריכים של פאלקון באתר מעולים ועזרו לי המון! קבלו ח"ח
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה ..
מצטער על הדאבל. אז ככה: פתרתי את בעיית התרסקות המשחק ע"י העתקת הגיבוי, ובשלב זה אני אוותר על התקנת מודלים עכשיו ניסיתי ליצור קמפיין עם תקיפת מטרות ב
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה ..
התקנתי רק אחד(ה F16) אז יותר מהר להעתיק את הגיבוי :)
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה ..
סבבה תודה. שאלה: יש אפשרות לשחזר את המטוסים בבסיס הנתונים? כי התקנתי מודל ואני חושב שלא התקנתי טוב כי הסימולטור נתקע כל פעם שאני יוצא מטיסה, כתוב לי שיש שגיאה
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
למישהו בא טיסת רשת?!?!?
כן אבל איך עושים?
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה ..
אחרי השגתי את הפאלקון והתקנתי את כל הפאצ'ים הקיימים אני יכול להגיד שזה סימולטור קרבי מדהים. אומנם עדיין אני לא יודע להשתמש בו ב 100%, אבל לאט לאט אני מתחיל להת