83 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 חושבים שאתם טייסי קרב ?
דיון

חושבים שאתם טייסי קרב ?

22 הודעות 3,605 צפיות לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:מאוד ממכר 😄

אם אתה מחזיק יותר מ- 18 שניות אתה פנומן. אומרים שבחיל האוויר האמריקאי הם אמורים להחזיק 2 דקות כדי לעבור את המבחן.

http://tinyurl.com/56t9u
לקח לי 58 שניות ... וואו זה ממכר 😮
#14 · לפני 19 שנים
SoNiC306 כתב/ה:ds123,
אממ אני חושב מהירות התגובה שלך

אם כך אני לא יהיה טייס קרבי 😂
השיא שלי הוא 15 שניות 😳
#15 · לפני 19 שנים
זה פחות מהירות תגובה ויותר לזכור תבניות... הריבועים זזים כל פעם באותה צורה אז אם אתה זוכר לאן הריבועים יזוזו אז לא בעיה לזוז למקום שהם לא יהיו שם.
שי
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.