#1
·
לפני 13 שנים
Mike_69th כתב/ה:[quote="IAF_Falcon"]אני מעוניין לקנות את ה F-15 של dcs אבל אני גם רוצה לטוס על הסוחוי.
האם הסימולטור הזה הוא ברמה של dcs(קוקפיט לחיץ והכל)?
אין עדיין דבר כזה F-15 של DCS.
יש רק Flaming Cliffs.
היחיד שיהיה הוא F-15E של Iris וזה יקח איזה שנתיים.[/quote]
התקבנתי שהוא מטעם DCSאבל סבבה.
FC3 יהיה ברמה ששווה לקנות?(קוקפיט לחיץ)

