90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 כשהתותחים רועמים - הפורומים שותקים
דיון

כשהתותחים רועמים - הפורומים שותקים

12 הודעות 1,994 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
עם כל האקטואליה המדכדכת לא יצא לי להכנס לVPN.

מהשיממון בפוסטים - אני רואה שאני לא היחיד 🙁
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#8 · לפני 19 שנים
מעלה פריסקופ לבדיקת השטח...
הכל נקי המפקד...
רות קיבלתי, ממחזר מיכלי חמצן ומתכונן לצלול חזרה לעומק...

עוד קצת ואני מסיים תקופת מבחנים מתישה וחוזר בגדול 🤖
its not a bug, its a design feature
#9 · לפני 19 שנים
אלון אני עדיין מחכה לטיסה בVPN , יש פה משיהו שיטוס איתי בלי קשר לתרחיש ? ....🙂
ואם כן , קצת רחמים 😄

Preflight Forums Administrator
#10 · לפני 19 שנים
כל מה שאתה צריך לעשות זה להתחבר ל TS של ה VPN, ולומר "שלום, קוראים לי רונן ואני רוצה לטוס איתכם" והחברה כבר ידאגו לך. 🙂
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.