#1
·
לפני 14 שנים
itay1996g כתב/ה:לילה טוב כולם!בנוסף לתגובה של אור:
אז ככה, אני טס בפאלקון ורציתי עוד סימולטור מקצועי כדי לגוון קצת.
שמעתי על IL2 ואני מקווה שהוא מקצועי וטוב כמו שהוא נראה.
יש לי את IL2 STURMOVIK. יש עדכונים לשיפור גרפיקה או עדכונים בכלל שצריך להתקין?
איך אני יכול ללמוד את הסימולטור וכו'?
תודה רבה לעוזרים!
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.