65 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
"הערבים מפגרים..בקושי יודעים לירות עם קלאשניקוב"
זאת החשיבה שקיימת היום
אבל אם אנחנו נהיה קצינים אולי נוכל לשנות את המציאות לפחות ביחידות שלנו!!
#3 · לפני 19 שנים
hunter101 אל תשכח שהתקופה הארוכה של מופז כרמטכ"ל ושר בטחון (1998-2006) היא התקופה שבה קרתה ההדרדרות ברמה של צה"ל.
#4 · לפני 19 שנים
חחח נו מה אנחנו מתפלאים לקח לוועדה של שרים, 8 חודשים להחליט שלמלחמת לבנון השנייה יקראו....מלחמת לבנון השנייה 😱

אתם יודעים מי צריך להיות שר בטחון? ...אני אגיד לכם!

שיעשו טורניר ארצי של משחקי אסטרטגיה כמו supreme commander וכו..

ומי שמנצח שיהיה הרמטכל... תאמינו לי שיחקתי משחקי אסטרטגיה ואם יש חבורה של אנשים שהם הכי אכזריים ותוקפניים ושינצלו כול חולשה של האוייב זה הילדים האלה בני ה-15 שמשחקים בזה 24 שעות ביממה.

עדיף על פרץ זה בטוח.... הם היו מנצלים כול יתרון יחסי שיש לצה"ל נגד האויב...מספר האבדות אצל האויב היה נמדד במאות אלפים חחחח.

אצלהם לא היית רואה זריקת עלונים לפני הפצצה... היית רואה זריקת פצצות לפני הפצצה 👿
#5 · לפני 19 שנים
double_o כתב/ה:hunter101 אל תשכח שהתקופה הארוכה של מופז כרמטכ"ל ושר בטחון (1998-2006) היא התקופה שבה קרתה ההדרדרות ברמה של צה"ל.


אני לא אומר ששאול מופז צריך להיות שר הבטחון, אלא אם היו מתחלפים בתיקים זה היה יותר טוב, מאשר את פרץ כשר הבטחון...
#6 · לפני 19 שנים
עדיף כבר שישימו חבר כנסת ערבי מאשר פרץ....

המצב כזה עצוב..


ובקשר למי שרשם מקודם על המח"ט שהתראיין כמו דוגמן !! צודק במאה אחוז זה היה המח"ט שלי וואלה הוא נותן דוגמא אישית מאוד יפה.אנחנו בפנים (בעזה ובלבנון) והוא מתראיין לטברנה של הגינגי !!

יש פה פאשלות שהולכולת 6-8 שנים אחורה!

ברגע שחיל האויר חי על רמת חיים מטורפת (בהתחלה שיררתי בחיל האויר בתל נוף) וואלה בחיילות היבשה אוכלים חרא (עברתי מלהיות גובניק בחיל האויר להיות לוחם!).

וואלה שיש כסף ל 4! חדרי אוכל בחיל האויר ו לבריכות ולמצילים ולכול הבזבוז המטורף שלהם אבל אין כסף לפגזים לאימונים! לא עושים תרח"טים ואין הקצאות לקורסים בחיל היבשה זה מה שעצוב!!

זה גם השר המעפן הזה שהרס את המפלגה שלו את משרד הביטחון את ההתרעה של הצבא הזה ותראו ברגע שהוא יגי למשרד האוצר הוא עוד יבקש לקצצ במשרד הביטחון ולהעביר למשרדים אחרים..

בקיצר בתור אחד שאכל חרא (דרך אגב קצת מלח וזה סבבה) ונפצע בשירות שלו האמון שלי בשר הזה ו ברמטכל הזה שווה ל 0 גדול ועגול..

יצחק
#7 · לפני 19 שנים
dammed, שמע חלקנו חושבים ככה חלקנו לא אבל פה זה לא המקום להביעה עמדות פולטיות לגבי אנשים מסויימים או מפלגות בקשר לכל השאר את צודק אין מה לעשות אבל שיש לך חיל שהציל את כל המדינה הזאת מהתקפה גרעינית זה חיל האוויר אז רק תחשוב שכל התקציב הזה לא מתבזבז מגיע להם בריכות ומגיע להם פינוקים כי הם קורעים את התחת בשביל שלכם יהייה טוב אז במקום לדבר ולדבר הכי טוב זה לבלוע את הגלולה ולהיות בשקט
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 19 שנים
dammed, אתה צודק שיש ביזבוזי כסף ברוב(אם לא בכל) משרדי הממשלה. אבל ח"א משקיע את התקציב שלו איך שהוא רואה לנכון, ובזכות זה יש לנו אחד מחילות האויר הטובים בעולם אם לא הכי טוב. ונכון רוב הקצינים חושבים רק על הכסת"ח(כיסוי תחת) שלהם ולא על איך לשפר את יחידותהם.
ולגבי יכולתו של פרץ-אני אישית חושב ששרון גם אם הוא בקומה הוא שר ביטחון יותר טוב מפני שהוא היה לוחם, ושירת שירות ארוך, ולא הגיעה מעירת פיתוח שחלק גדול מהמדינה(אני לא נכלל בו) לא יודע איפה היא נמצאת(וזה כבר בעיית משרד החינוך).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#9 · לפני 19 שנים
שכחתם משהוא ! הבעיה לא הביזבוז אלה חוסר יעילות בביזבוז
יש טיסות שעולות הרבה כסף שאפשר לוותר!!!
ברכות וכאלה אני לא מסכים חיל האויר הוא היחיד מכל צהל שמקבל כל הזמן אורחים חשובים שלא נישכח הוא גם מארח גם יחידות שדה מובחרות הוא כן צריך את כל המסביב מה עים המשפחות שגרות שם.....
רמת המוכנות של הטיסים הוא המוכנות הטובה בעולם (מס אחד בעולם בכמות התדריכים וטיסות) אך צות הקרקע זה משהוא אחר הוא לאת לאת מצתמצם ויש חוסר ידע מעשי זה מה שגרם לפשלות רק זה לא השפיע על הדרג הגבוה לעלות את כמות האימונים
והקצינים לא מגדילים ראש עושים לפי ההנחיות לא מעבר ותאמינו לי יש מפקדים בשתח שיודעים ובעלי ניסיון שמאירים להם אבל הם בשלם הם רק רוצים לסיים תפקיד כידי לאבור להתפקיד הבא.....
מה שיוצר תיסכול רב אצל המפקדים הזוטרים
ומה עוד מרגיז שהצבא נותן אוטו צמוד ונהג או כל מיני כאילו מהן אולו זה ישראל אין כסף תיתאוררו.... 🤔 🤔 🤔
#10 · לפני 19 שנים
skydog, לא מסכים איתך.
חיל האוויר היא זרוע אסטרטגית שתפקידה הוא להגן על מדינת ישראל ובלעדי חיל האוויר לא היה לנו עכשיו מדינה.
מגיע לטייסים שלנו הכל הם מסתכנים מעל ומעבר ומגיע להם הכל.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#11 · לפני 19 שנים
אתה ראית איפושהוא שכתבתי על טייסים??

אי מדבר על כול הבזבוז מסביב (כול הצופרים הללו)

וואלה עם כול הכבוד לטייסים מה קרה לא מספיק מגורים רגילים חייב מלון צוות אויר!?!?

אם מג"ד בגדוד או מח"ט מסתפק בחדר מעפן גם סגן או סרן בחיל האויר יכול!

אתה לא יודע כמה בזבוז סתמי יש בחיל הזה!?

4 חדרי אוכל ! קולנוע FOR FCUK SAKE עם מקרן וסרטים חדשים ! משקי ממטרות מפה ועד הודעה חדשה הבריכה הזאת ..

וביינתיים בשאר החיילות אוכלים חרא!
לא יודע מה איתך אבל זה ממש לא נכון!
וכול הטיסות של ה"אח"מים" זה הגיוני בעינך שהבלבקהוקים הם מוניות?

תשמע אני מעריך מאוד את חיל האויר אבל הגיע הזמן שגם הוא יוריד קצת מהשטויות המיותרות הללו..
#12 · לפני 19 שנים
תיראה נכון תיסים מסכנים הכל אבל אתה שוכח את הזרועות האחרים חיל האויר יודוע בתור מנצח בכל קרב אוירי אף השיג יתרונות שכל חיל אויר חולם אליו אך בלי זרועות אחרים תפצץ כמה שתירצה אם אין חיל בקרקע לא כבשת אים תיזכר בהיסטוריה אתה בהכלת יכול להיות גאה בשיריון והרגלים שכבשו שתחים כשהיו במיעוט....
למה להם את לא נותן משהוא הם מסכנים הכל בישביל כל קרב קטן שומרים על הגבולות והמדינה מאכילה אותם חרא למה???
הטיסים לא צריכים להיות כל כך מפונקים הם באמת לא צריכים מלונות חדר אוכל ניפרד כש המחבל שחודר ליפני שיפגוש אזרח יהיה גולני או שיריון.... אתה לא חושב Eagle King ??
dammed אני מצדיק אותך אבל!!! צרך לזכור חיל האויר הוא היחיד שמקבל אורחים חשובים בעלי רמה זה טוב שיש כמה דברים בתי קולנוע בריכות וכדומה
אל תישכך הרבה בסיסים מארחים חילות שמשתמשות בזה כן כן
ומה אים המשפחות?
תחשבו על זה
#13 · לפני 19 שנים
וכרגיל התעלמו מהתגובה שלי והמשיכו להתבכיין....
במקום לחשוב איך לשנות את זה
#14 · לפני 19 שנים
מי אמר לך שהתעלמנו? לא התעלמנו, פשוט הפנמנו בשקט כמו שעושים היום כולם.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#15 · לפני 19 שנים
איך בדיוק אתה רוצה להחליף שילטון או משהוא??? לך תנסה להיות קצין אבל תיזכור דבר אחד אתה תהיה מיעוט(לא היחיד) ברעיון שלך.....כי כולם כברויתרו...

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.