90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
וואו מסכנים 🙁 ,
פשוט ירדו לי גם דמעות.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#4 · לפני 19 שנים
😮 עם פה פעור נשארתי...
ואוו קצת קשה לחזור למציאות...אחרי הסרטון הקשה הזה..
מרגש עד דמעות...פשוט כך...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 19 שנים
בואו נקווה שבאמת הצבא והממשלה מוכנים
במילחמה היה בלגן שגרם בושה וירידה בפחד מצהל בקרב האומות הערביות
מה שיגרום לפנטים לגרור להסלמה אם לא בקרוב אז מאוחר יותר ויש מצב זה מילחמה עים כמה מדינות....
נב
אני הייתי במילואים בחיל האויר ובאמת לא ההינו מוכנים בכל צורה....וכל פשלה טיפשית קרתה למרות האימונים מה שמסביר את רמת האימונים והמוכנות....
#7 · לפני 19 שנים
אני הייתי בסט"יליםב-97 ועד היום אני המום מרמת הטמטום שחיל הים הפגינו במלחמה...

ושיהיה ברור חיל הים זה הזרוע הכי מתאמנת בצה"ל... בזמני כול שבוע , 3 ימים בשבוע בים באימונים...וכול אימון ללא יוצא מהכלל מתחיל בתרגיל קרב עם טילים!!!!!

אחרי אינסוף שעות אימון מגיע מלחמה ומה הם עושים? אפילו את העמדת ל"א לא מדליקים!

הייתי מעיף קיבינמט את כול הקצינים בספינה... חבורה של כלום ושום דבר .. הם והצמרת הפיקודית של חיל הים ש- "לא שיערו לעצמם שיש לחיזבאללה טילים" אז לא ניתנה פקודה להדליק את הל"א...

אז באימונים 3 פעמים בשבוע כשמשחקים בכאילו מדליקים את הל"א ובמלחמה כשעף טיל אמיתי לא מדליקים... זה בדיוק ההגדרה המילונית למפגרים.

הכול מתחיל ונגמר בחינוך.... ומערכת החינוך בארץ שווה לתחת, בני נוער היום לא יודעים אפילו אילו מדינות גובלות עם ישראל....רק כוכב נולד וטלנוקקות.

אבל עדיין ננצח במלחמות הבאות כי אין לנו ברירה.
#8 · לפני 19 שנים
צה''ל למד וספג את הביקורות לכן עכשיו רואים יותר אימונים וגם יש יותר ימי מילואים.
את אחי כבר הקפיצו למילואים פעמיים בתוך ארבעה חמישה חודשים.
ועוד דבר קלוד..
מה שמענין את הנוער היום בנוסף למה שציינת זה.
סמים.
סקס.
לישון.
ואלכוהול.
ושטויות.

לכן אנחנו8 נראים איך שאנחנו נראים.

רק במדינה מפגרת כזאת נותנים למישהו שלפני שנההיה נציג פועלים להיות שר הביטחון.
והוא לא יודע מילה באנגלית, ולא יודע איך לפתוח את המכסה של המשקפת..
בכל אופן למדנו מהטעות ותאמין לי שחיל האוויר וצה''ל וגם הרמטכ''ל החדש עושים הכל על מנת לשדרג ולנסות ולשפר את כל מה שקרה ואתם שמים לב לזה..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#9 · לפני 19 שנים
יש עוד מספר קצינים בכירים בצה"ל שעוד לא עפו ומבחינתי אם הם לא עפו אז לא יישמנו אף לקח.
ואני מדבר פה על מח"ט שריון שמתראיין לערוץ 1 בפוזה של סופרסטאר בזמן שהחטיבה כולה נמצאת עמוק עמוק בלחימה. ועל אוגדנרים שבמקום לנהל את הקרב משדה הקרב עצמו הם ישבו להם בחמ"לים הממוזגים צופים במסכים עם תמונות מהמז"לטים ואין להם שמץ של מושג מה קורה מסביב. מה שגרם לחוסר תיאום לחגוג
ככה לא מנהלים מלחמות
#10 · לפני 19 שנים
חחח אל תתחיל איתי אפילו על פרץ .... הוא וחבורת השמוקים שיושבים בכנסת.

אני לתומי חשבתי שבכנסת צריכים לשבת מיטב המוחות של העם היהודי...מה יש במקום זה? המיץ של הזבל.

אם לאוניברסיטה יש בחינות קבלה נשגב מבינתי איך אנשים חסרי השכלה טיפשים ובורים נמצאים בכנסת , חחח תעשה להם מבחן פסיכומטרי אני מנייאק אם יש שם אחד שמקבל מעל 400.....

המדינה צריכה שינוי דחוף או שלא ישאר מדינה.
#11 · לפני 19 שנים
עצוב כמה נכון......
קיצוצים במקומות לא נכונים
השקעות בעלי חשיבות מזערי
שלא נישכך שהצבא הפך להיות סתם מפעל (תחזוקה יום יומית ואימוני ראווה)
אני בסדיר שלי - היה יחס של מקבל שרות ונותן שרות נכון זה יפה נהדר ועובד מצוין במפעל אבל בצבא בצבא זה הפך למיסחרי בצורה לא אחרית או יעילה מבצעית
כולם חושבים איך לכסות את התחת נדיר למצוא מפקדים שאחרים לציוד משימות ובמיוחד לאנשים לא מקבלים אלהם אחריות אלה אם כן זה יעלה אותם בדרגה תנאים וכדומה היום הרבה סגל מסובב את מפקדיו על אצבא ומספר סיפורים שעשה אך זה לא נעשה היום זה צבא בוא נעשה מהר ניגמור ונגיע הביתה..... לפי דעתי הצא גמור אנחנו לא יודעים....
#12 · לפני 19 שנים
בקיצור צבא צבא אמור לקרוע תתחת(סליחה על הביטוי) באימונים ולדפוק(שוב סליחה על הביטוי) את המפקדים שלא מבצעים את המוטל עלהם ב-120%.
כמו כן האחראי על הצבא(שר הביטחון) אמור להיות לפחות יוצא צבא שמבין במה שהוא עושה, ולא אחד שמגיע לתפקיד עקב אילוצים וסיפורים מצוצים מאצבע, למעשה זה נכון לגבי כל שר ושר וכל גוף מדיני.

אני לא מנסה להגיד פה כלום על אף אחד ספציפי, אלה על כל המערכת.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#13 · לפני 19 שנים
לפי דעתי עמיר פרץ צריך להיות שר הביטחון, כמו ששאול מופז צריך להיות שר התחבורה.
#14 · לפני 19 שנים
afik_t_king כתב/ה:לפי דעתי עמיר פרץ צריך להיות שר הביטחון, כמו ששאול מופז צריך להיות שר התחבורה.


עמיר פרץ לא מבין כלום בצבא!!...אפילו להסתכל דרך המשקפת הוא לא יודע!!
כל מילה שנייה שלו זה "טעיתי ש...."

אם זה היה ההפך זה היה יותר טוב...כי גם ככה שאול מופז היה רמטכ"ל וגם אלוף פיקוד הדרום, והוא מבין בצבא!!
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.