145 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
בכדי להכריז מלחמה צריך להסתכל על כמה דברים למשל אם מישהו הזמין חדר בבית מלון
ואחרי שהזמין חדר בבית המלון שמע שבאותו מקום נופלים טילים ומסיבה זאת ביטל את ההזמנה

עכשיו אם המדינה תכריז מלחמה במקרה כזה המדינה חייבת לפצות את המלון אני לא יודע כמה אבל המדינה צריכה לפצות אותו כי במצב מלחמה המדינה צריכה לדאוג יותר לאזרחיה
(אני לא יודע בדיוק איך לומר זאת)

ואם המדינה לא תכריז מלחמה אז היא לא תהיה חייבת לבית מלון שום דבר כי במצב כזה אי אפשר להאשים את המדינה שאותו אדם ביטל את ההזמנה

המסקנה יכול להיות שמה שקורה בצפון בעיקרון הוא מלחמה אבל מבחינה כלכלית אם המדינה תכריז מלחמה היא תפסיד הרבה כסף
#2 · לפני 19 שנים
איזור הצפון במלחמה ולא יעזור...ונעזוב כרגע את ההגדרות הכלכליות, לגבי התושבים זה לא מעניין כרגע,
היו דיונים בממשלה ולפי מה שהבנתי הממשלה תעזור בכל מה שצריך
כרגע הכי חשוב שח"א ממשיך בלחימה וממשיך לקרוע משגרי קטיושות....
#4 · לפני 19 שנים
shachar92, אין מלחמה בחינם
כל מלחמה עולה כסף והרבה וצריך להרחיב את האיזורים בהם קיים מצב חירום
כמעט כל הצפון משותק זו הוכחה
#5 · לפני 19 שנים
shachar92, אתה יודע כמה עולה צה''ל ליום לחימה אחד?!
חצי מיליארד ש''ח גם אם לא נכריז מלחמה זאת מלחמה והיא עולה הרבה מאוד כסף.
לא חשבת מהיכן יש כסף לכל הפגזים והפצצות?
פשוט מקזזים מהמשאבים שקצת פחות נחוצים לנו עכשיו כמו חינוך וכו'.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#7 · לפני 19 שנים
הם קוטשים הרים.
וצהל פועל בכפרים באופן הדוק ויוצא מן הכלל אם כוחות האוויר.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 19 שנים
בן זה לא קשור הממשלה לא רוצה להכריז מלחמה כי אז הם יהיו חייבים להחזיר לכל השכירים שלא עובדים זה שגם עכשיו זה עולה מלא כסף את זה אני יודע אבל עם יכריזו זה יעלה עוד יותר
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#9 · לפני 19 שנים
הכריזו מצב חירום בקו העימות באיזורים שליד הגבול
אולם בכל שאר היישובים בצפון גובשה תוכנית פיצויים לעובדים באשר הם
וזה כרגע רק לחודש יולי ולגבי חודש אוגוסט לא נקבע עדיין
אפילו לגבי מוסדות חינוך יש בלאגן ואין שום הודעה ממלכתית מצד משרד החינוך לגבי מוסדות השכלה גבוהים, לגבי בתי ספר וגנים אין עדיין מה לדבר
אבל הכל באוויר כי היום ב שעה 24:00 תסתיים " הפסקת אש" ולא נדע לאן אנחנו נגרר וזה בקלות יכול להתלקח למלחמה איזורית או שפשוט נכתוש את האיזור עוד שבועיים וז תהייה הפסקת אש,
זמן הלחימה כמובן עד להפסקת אש תלויי עד כמה שהדוד סם יתן זמן נשימה ללחימה כי אם זה נפסק ברגע זה הפסדנו את המלחמה ונשארנו קרחים מכל הצדדים
#10 · לפני 19 שנים
הגענו להסלמה נוספת נורו טילים גם אל עבר חדרה וכנראה שמלחמה רק תלך ותעמיק בשטח הלבנוני
#11 · לפני 19 שנים
תסביר לי איך זה שאנחנו מוצאים את התושבים וכולם בורחים ואנחנו לא עושים אלטילריה איזה חצי שעה ואז עם די 9 לנקות מקום ואז לעבור?!
למה לסכן חיילים סתם!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#12 · לפני 19 שנים
כי אנחנו צבא אנושי לא חבורת ברברים שמשתמשים בילדים כשכפ"ץ אין מה לעשות גם ככה דעת הקהל נגדנו אי אפשר פשוט להרוס בתים עם d-9 כי זה לא נראה טוב בעולם
שנלחמים בארגון טרור הלחימה קשה..
בטח עכשיו אנשים יעזבו את חדרה גם
#13 · לפני 19 שנים
הם לא יעזבו...
והם אירגון גרילה...
ודעת הקהל בעדנו... 82% בעד מה שאנחנו עושים.
ולהם מותר לזורק איזה 500 קטיושות על בתים ושילדים נהרגים?!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 19 שנים
אני לא יודע מאיפה הבאת את הנתון של דעת הקהל
אבל זה לא נכון דעת הקהל הרוות בעולם היא שאנחנו מתנהגים בברוטאליות והלחימה מופרזת למדי
אבל אירןפה לא תבין זאת כל עוד הם לא ירגישו פיגועים על בשרם כמו ארה"ב
ככה זה
#15 · לפני 19 שנים
עדכון!!!

חיל האוויר הישראלי הפיל מזל''ט של החיזבאללה שטס בגובה נמוך ונקלט במערכות של הנ''מ.
הונק לעברו מטוס קרבF-16 C.
אני מביא בפניכם כאן את הסירטון הפלת המזל''ט ואת איסוף חלקי המזל''ט.
סרטון הפלת המזל''ט
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.