133 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
העדכון כרגע
מהסט"יל שנפגע אתמול בערב ישנם 4 נעדרים לאחר כיבויי השריפה שמו לב לכך (חמור מאוד)
הערכה ראשונית שמזל"ט + מהחוף פגעו בסט"יל
אני אישית לא מאמין שיש להם מזלטי"ם אחרת הם היו מסיבים נזק גדול יותר
#3 · לפני 19 שנים
sagid, ואחרי זה הם ירו עוד טיל לסטי''ל אחר של חיל הים אבל הם החטיאו ופגעו בסירה לבנונית.
ובמערכת הביטחון מתגבר החשש שפגע בהם טיל ולא מזל''ט.
ייתכן שהמזל''ט האיראנים הביאו אותה ללבנונים וזה לפי דעתי מזל''ט מתאבד הוא נכנס באיזו שהיא מטרה ומתפוצץ, הוא ימונכה מכ''ם ויכול להגיע עד 80 ק''מ.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
THE_PILOT, הראו סרטון של השליחה, זה לא נראה כמו מזל"ט אלא באמת טיל
ישראל שיגרה אולטימטום לסוריה שתוך 72 שעות היא רוצה את החטופים אצלה ואם לא כך היא מתחילה לקטוש גם אותה
נחתו עוד קטיושות על כרמיאל ועל טבריה....
וח"א ממשיך להמטיר אש ותמרות עשן על מטה חיזבאללה כי הכלב הלבנוני כנראה נמצא בתוך הבונקר שם
#5 · לפני 19 שנים
חיל האוויר נתן אזהרה במפורש לחיזבאללה ולסוריה ועם לא יחזירו תאת החייל הם יקטשו את אזור דאחייה...
שעכשיו נסראללה יצא מהמחבוא שלו נראה אותו פחדן! הוא רק יודע לדבר כשחיל האוויר והכוחות שלנו לא שם!
עוברים מעלי הרבה מסוים ומטוסי קרב זה כבר אומר משהו.
חיל האוויר וכוחות קרקע יכנסו אני יודע יש לי תחושה!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
אני מרגיש כמו בבסיס ח"א בזמנים שהייתי חייל פשוט לא מפסיקים לטוס
לגבי כניסה קרקעית זו בעייה,אני מאמין שיש חשש להרבה מטענים רבי עוצמה באיזור הגבול כמו שקרה לצערנו עם הטנק שבו נהרגו 4 אנשי הצוות(זכרונם לברכה)
אז כרגע משאירים את העבודה מלמעלה,
#7 · לפני 19 שנים
כן אבל אני מאמין שיכניסו מגלה מטענים או למה לא מחברים איזשהו כלי בינוי כבד לאיזה מסוק תובלה וככה לגלות מטענים... ולמה מזלטים לא טסים מעל!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 19 שנים
לגבי המטענים זה בעייה רצינית לגלות אותם זה רק ייצור עוד יותר עיקוב להתקדמות , שיטת ההפעלה יכולות להיות שונות מאוד. הערכה שהטנק על על 250 קילו חומר נפץ
זה רבה מאוד מאוד
#9 · לפני 19 שנים
זה הצליח לפוצץ מרכבה סימן 4?!!!!!! איך אפשר!
אבל זה מחדל תשמע איך נונתים לטנק לצאת לחפש אחרי החילים והם ידעו שיש מטענים איך?! הם לא ציפו שהם יניחו מטענים?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#10 · לפני 19 שנים
ולפי התמונות לא מרכבה 4 אלא 2
והרבה אין מה לעשות נגד 250 קילו חומר נפץ או שזה נשדע אחרת רבע טון חומר נפץ
פשוט הרבה לא אמור להשאר מהטנק
אין מה לעשות יש לך חיילים שטח אוייב הייה מחייב לעשות את זה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#11 · לפני 19 שנים
כמו שאמרו פה זה באמת מרכבה סימן 2.

ועוד משהו - לפי YNET, צה"ל החליף את שם המבצע מ"שכר הולם" ל"שינוי כיוון".
#14 · לפני 19 שנים
עדיין, לצפות מטנק לשרוד פיצוץ של 200+ ק"ג חומר נפץ, ועוד מלמטה (לא ממוגן כמו הצדדים) זה מגוחך.
#15 · לפני 19 שנים
נכון כמעט רבע טון חומר נפץ זה לא פשוט..המתכת עצמה כבר סופגת יותר ממה שהיא יכולה
בינתיים עבר ליליה שקט (טפו טפו) ללא קטיושות אבל עדיין כל איזור הצפון בכוננות ספיגת קטיושות...
אני עדיין לא יכול לצאת מהבית להסתובב סתם
לא לוקחים סיכונים מכיוון והכלב הלבנוני מאיים בשיגור כל מה שיש לו והערכה היא שיש לו הרבה מאוד
לגבי 3 הנעדרים אין חידוש במצבם עדיין נעדרים,הותר לפרסום שיחידות קומנדו היו בבירות ובלבנון ועזרו בחיפשים אחרי שלושת הנעדרים

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.