124 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שמתם לב כשנסראללה עשה את מסיבת העיתונאים הוא היה שקט ונמנע מלצעוק מה קרה לו הפעם?
איפה כל הצעקות שהוא היה צועק וצורח נגד ישראל?
לפי דעתי יש לי סיבה הוא יודע שלא נשאר לו זמן לחיות (שיספור 10 9 8 7 6 5 4...)
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#2 · לפני 19 שנים
Spoon כתב/ה:ברגע שמדינת ישראל תפסיק להיות כ"כ אתית לא יהיה להם כל כך טוב וכולם יודעים את זה..
nsrellaa dont fuck with kofiko 🥊

צודק ב100000000%
אם ישראל הייתה מתנהגת כמו שארה"ב מתנהגת\התנהגה בעיראק ואפגניסטן למשל אז אפשר לומר שלבנון לא הייתה ממש מוגדרת כמדינה יותר אלא כשבט....
#3 · לפני 19 שנים
THE_PILOT, הוא לא צעק כי פחד שישמעו אותו מלמעלה וימחקו אותו 😄 ,
בסוף הוא ירגיש מה זה MADE IN ISRAEL
#4 · לפני 19 שנים
חחחחחח צודק ובאמת הוא ירגיש מזה באמת MADE IN ISRAEL.
אני מאמין שעם מודיעין מדוייק הוא כבר יפגוש את הבורא שלו והוא יפגוש...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#5 · לפני 19 שנים
ישנן 2 אפשרויות......
1. או שאנחנו לא יודעים איפה הוא (אני לא מאמין אבל יש סיכויי סביר לכך)
2. אנחנו לא רוצים להדליק את כל האיזור (מאמין יותר לזה)
הדרך הטובה ביותר להפטר מהכלב הלבנוני הזה זה רק אם לבנון תזרוק אותו משם כמו שעשו לאש"ף וצבא לבנון כמו בכל שאר מדינות העלום ישמור על הגבול שלהם ולא איזה אירגון טרור
ועל כן מגיע להם לחטוף מכות ממבצע "10 המכות"
(נשמע יותר טוב) 🙂
#7 · לפני 19 שנים
הרגע הודיעו שח"א הפציץ את מטה החיזבאללה לא ידוע אם הכלב הלבנוני הייה שם
בנוסף מספר גיחות ח"א עד כה 1000 במספר
זה מה שהודיעו בחדשות
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#8 · לפני 19 שנים
וחיל הים מפציץ בניינים באזור של השייעים מי שרוצה להתעדכן הכי טוב שיפתח ערוץ 1.
נפלו מעל ל-800 קטיושות.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#9 · לפני 19 שנים
אני לא חושב שהוא היה שם....
הוא אולי טמבל אבל לא כל כך....
מצאו להם עם מי להתעסק הערבים?! 😈
שני פצועים במצב אנוש{שלנו}
#10 · לפני 19 שנים
ירדו שוב קטיושות על כרמיאל כנראה שזה חוזר על עצמו...הם מחכים לילה להוריד את האמצעים היותר מתוחכמים וכנראה שגם בחיפה והקריות נחטוף היום (נקווה שלא) בינתיים הלימודים שלי מופסקים כבר ביטול שני של מבחני סוף.....
המילואים קרובים יותר
#11 · לפני 19 שנים
עדכון!
סטיל של חיל הים נפגע מאש נ''ט שרפה פרצה בסטיל אבל השתלטו עליה ואין נפגעים.
החיזבאללה לקח אחריות זאת הכרזה של פתיחת מלחמה.

הנה ציטוט:גורמים בטחוניים בלבנון דיווחו כי סטי"ל של חיל הים נפגע משתי רקטות. ככל הנראה הפגיעה היתה מהים. אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל, אך אש פרצה על כלי השייט. מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה אמר כי ארגונו אחראי לפגיעה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#12 · לפני 19 שנים
אני מקווה לקום בבוקר מחר עם חיוך על הפנים כאשר הכלב הלבנוני יהיה בקבר
הפעם הוא הגזים...אין מנוס ולשים עליו איזה פצצונת ככה טובה יפה ולהגיד לו שלום
#15 · לפני 19 שנים
הוא ישלם אל תקווה תדע לך מי שיפגע באזרחי מדינת ישראל מדינת ישראל תפגע בלב שלו!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.