#1
·
לפני 19 שנים
Sufa-F-16I, זה הרבה מה שראיתי אתמול בטלוויזיה יצאו אתמול 150 גיחות
שזה ממש לא מזיז לח"א שלנו...
איך אבי דיכטר אמר אתמול ואני מצטט אותו: " עוד גירדנו את התחתית של היכולת שלנו"
אז צריך להבין לבד מה אנחנו מסוגלים ובצתור אחד שהייה במערכת לא הרבה אבל מספיק אני מבין על מה הוא מדבר
שזה ממש לא מזיז לח"א שלנו...
איך אבי דיכטר אמר אתמול ואני מצטט אותו: " עוד גירדנו את התחתית של היכולת שלנו"
אז צריך להבין לבד מה אנחנו מסוגלים ובצתור אחד שהייה במערכת לא הרבה אבל מספיק אני מבין על מה הוא מדבר