108 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
Sufa-F-16I, זה הרבה מה שראיתי אתמול בטלוויזיה יצאו אתמול 150 גיחות
שזה ממש לא מזיז לח"א שלנו...
איך אבי דיכטר אמר אתמול ואני מצטט אותו: " עוד גירדנו את התחתית של היכולת שלנו"
אז צריך להבין לבד מה אנחנו מסוגלים ובצתור אחד שהייה במערכת לא הרבה אבל מספיק אני מבין על מה הוא מדבר
#2 · לפני 19 שנים
חבר'ה בואו נסתכל רגע על התקיפות של חיל האויר מצד אחר...
עד עכשיו לא היו דיווחים על אזרחים הרוגים בעקבות ההפצצות של חיל האויר !
ח"ח על העבודה המושלמת! (עוזר מאד לגבי דעת הקהל)
נקודה נוספת למחשבה, מה האמריקאים היו עושים במצב כזה (רק שלהם אין מי שיגיד לא..)
#3 · לפני 19 שנים
sagid כתב/ה:Sufa-F-16I, זה הרבה מה שראיתי אתמול בטלוויזיה יצאו אתמול 150 גיחות
שזה ממש לא מזיז לח"א שלנו...
איך אבי דיכטר אמר אתמול ואני מצטט אותו: " עוד גירדנו את התחתית של היכולת שלנו"
אז צריך להבין לבד מה אנחנו מסוגלים ובצתור אחד שהייה במערכת לא הרבה אבל מספיק אני מבין על מה הוא מדבר

אם צה"ל היה רוצה להביא להשמדה הוא היה יכול להשתמש בפצצות קטלניות הרבה יותר...
#4 · לפני 19 שנים
לא היו דיווחים על הרוגים מההפצצות?! 😱 , חיל האויר הפציץ בניין שהיו בו כ 7 אנשים בערך או יותר וכולם מתו,{5 ילדים ו 2 הורים אם אני לא טועה}....
#5 · לפני 19 שנים
חח ברור שמתו מהפצצות יש 60 הרוגים אני חושב

"בהפצצות הבוקר הותקף בין היתר מצבור נשק של חיזבאללה באזור בעל-בק במזרח לבנון. כן הותקף מאגר דלק המשמש תחנת כוח, והכביש המקשר בין ביירות לדרום לבנון. כן נפגעו מבנים, חנויות ומכוניות ברובע הדרומי של ביירות. בתקיפות ביירות נהרגו ארבעה בני אדם וכ-55 נפצעו. בכך עולה מספר ההרוגים בתקיפות צה"ל בלבנון לכ-60. לטענת צה"ל, רוב ההרוגים הם אנשי חיזבאללה. הארגון מכחיש וטוען כי ישראל פגעה באזרחים לבנונים."
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#8 · לפני 19 שנים
אז טעות שלי ....סליחה.... 😱
שמעתי בערוץ 1 שעד כה הלבנונים דיווחו רק על פצועים..
כנראה לא הבנתי נכון את הנאמר (אולי דווח על הפצצה ספיציפית).
#9 · לפני 19 שנים
החיזבאללה ירה קטיושות לעבר צפת ומעלות.
יש פצועים.
אני כבר לא יודע מתי צה''ל יגיב בחומרה לזה זה כבר בילתי נסבל!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 19 שנים
לא התכוונתי לחיילים התכוונתי ליותר פעולות של מטוסי קרב ומסוקים! מאשר עכשיו...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.