#1
·
לפני 19 שנים
69LSD כתב/ה:[quote="skydog"]לא לא !!!!
באירן היו נציגי צהל שאימנו את חיזבלה...
באמת תברר
שנית
חמס לא קיבל מאיתנו אימון לא שאני יודע כן תחמושת לא אימון יותר נכון עדין מקבל בעקיפין
לפי מה שזכור לי הקשרים בין ישראל לאיראן נותקו ב79 והחיזבאללה הוקם ב82 בכלל.[/quote]
מין הסתם זה לא היה רישמי.....
אבל אולי אני טועה....
