61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי
דיון נעול

העימות הנוכחי בלבנון- דיון רשמי

174 הודעות 17,831 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
69LSD כתב/ה:[quote="skydog"]לא לא !!!!
באירן היו נציגי צהל שאימנו את חיזבלה...
באמת תברר
שנית
חמס לא קיבל מאיתנו אימון לא שאני יודע כן תחמושת לא אימון יותר נכון עדין מקבל בעקיפין

לפי מה שזכור לי הקשרים בין ישראל לאיראן נותקו ב79 והחיזבאללה הוקם ב82 בכלל.[/quote]
מין הסתם זה לא היה רישמי.....
אבל אולי אני טועה....
#2 · לפני 19 שנים
בין חיזבאללה לישראל הקשר היחיד הסיבה להקמת האירגון..
מפני שנמשכה זמן רב השהייה בלבנון הוקם אירגון החיזבאללה וצבר כוח פוילטי וצבאי רב בזכות העובדה שהיתה לו סיבה להתקיים (משום שאנחנו היינו שם)
בשנים הללו הוא איבד כוח רב מאוד בעיקר פוליטי ומשום כך צה"ל לא הרבה להגיב על פעולות החיזבאללה.
אתה חצי צודק ואורן תיקן אותך נכון בזה שישראל אימנה חיילים איראנים.
עד שהיתה המהפכה.. בגלל זה לאירן יש מטוסים אמריקאים ישנים וכלי נשק אמריקאים.. בזמנו ישראל וארצות הברית אימנו ומימנו דברים באיראן משום שקיוו שתהווה איום כנגד עיראק ... דבר שהתגלה כטעות מרה. 🤔


משהו נוסף... לחיזבאללה יש גם יכולת ארטילרית מדויקת עם מרגמות ומה שמדהים זה שהם פוגעים איתם כאילו היו מונחים.
http://www.debka.co.il/headline.php?hid=2324
זוהי כתבה בדבקה על החימוש כנראה חיזבאללה תקבל.. נשמע מסוכן.
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#3 · לפני 19 שנים
תשמע LOVEN בקשר לנשק תלול מסלול שלהם (המרגמות והטילים) הם עושים את כול הטריאנגולציות עם הכשיר קשר
ברגע שהם מקבלים 10 ספרות של נ"צ הם ישר ממטירים עליה בלי חשבון.

אפילו להצחיק טיפה לפני כמה שנים גורמים באירן פנו לישראל על מנת להשיג תוכניות של כמה בניינים שעסקים ישראלים הקימו שם..

בקיצור:
חברה החיים קצרים ..
תנצלו אותם כמה שאפשר.
#4 · לפני 19 שנים
לגבי צהל שאימן חיזבלה ...
צהל אימן את הצבא האירני בזמן שהיה שלום איתם
והוא אימן את חיזבלה ישאפילו גורמי חיזבלה שבאו מאירן
#5 · לפני 17 שנים
Eagle_King
שמע אל תגרום לפניקה אבל ממקורות פנימים יש סבירות שהחזבללה יתקוף ורק חסר לו להגיד רצח עם 😠
#7 · לפני 17 שנים
dorshoshani כתב/ה:וואוה אחייייייייי
הודעה אחרונה באפריל 2007
חחחח
אחושרמוטה של הקפצה חחח


חחחחחחחחח 😄
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.