#1
·
לפני 19 שנים
מכירים את הבעיה שמישהו אומר לכם שלום בTS תוך כדי טיסה וממש אבל ממש לא זיהיתם אותו לפי הקול?
אכן מביך וגורר את התגובה הסטנדרטית "מה המצב אח שלו!"
ובכן הא לכם פיתרון פשוט:
תוכנה שמה TSDisp וכשמה כן היא.
כשאתם מחוברים לTS ונמצאים בתוך המשחק יש לכם חלונית קטנה במיקום שבחרתם.
כשמישהו פורץ בקשר - שמו מוצג לראווה.
מגניב!
וכרגיל אתם בטח מכירים את זה 70 שנה 💡
הנה הלינק http://sourceforge.net/projects/tsdisp
אכן מביך וגורר את התגובה הסטנדרטית "מה המצב אח שלו!"
ובכן הא לכם פיתרון פשוט:
תוכנה שמה TSDisp וכשמה כן היא.
כשאתם מחוברים לTS ונמצאים בתוך המשחק יש לכם חלונית קטנה במיקום שבחרתם.
כשמישהו פורץ בקשר - שמו מוצג לראווה.
מגניב!
וכרגיל אתם בטח מכירים את זה 70 שנה 💡
הנה הלינק http://sourceforge.net/projects/tsdisp
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP


