73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 רוצים לדעת מי פורץ ב TS תוך כדי משחק?
דיון

רוצים לדעת מי פורץ ב TS תוך כדי משחק?

17 הודעות 3,142 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מכירים את הבעיה שמישהו אומר לכם שלום בTS תוך כדי טיסה וממש אבל ממש לא זיהיתם אותו לפי הקול?
אכן מביך וגורר את התגובה הסטנדרטית "מה המצב אח שלו!"

ובכן הא לכם פיתרון פשוט:

תוכנה שמה TSDisp וכשמה כן היא.
כשאתם מחוברים לTS ונמצאים בתוך המשחק יש לכם חלונית קטנה במיקום שבחרתם.
כשמישהו פורץ בקשר - שמו מוצג לראווה.

מגניב!

וכרגיל אתם בטח מכירים את זה 70 שנה 💡

הנה הלינק http://sourceforge.net/projects/tsdisp
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#6 · לפני 19 שנים
לי היה נסיון די מוזר עם TSO - כל פעם שהיו הרבה יריות מסביבי (מצב די קבוע 😄 ), השמיים התחילו להבהב לשחור וחזרה לצבע בקצב מטורף. תיארתי לעצמי שזה בטח חוסר תאימות עם הכרטיס שלי או עם הגרסה של הדרייברים, אז התייאשתי ויותר לא הפעלתי. אולי ה tsdisp יתן לי את המענה הדרוש.

כרגיל, זה בטח קורה רק אצלי ואף אחד לא נתקל בזה 💡


וחוץ מזה, 90% אחוז מהזמן זה ולאד, וייפר או RF, אז אם תלמד לזהות את הקולות שלהם אתה די מסודר 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#7 · לפני 19 שנים
איזה כייף לך - כל הדברים המגניבים קורים לך!
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#12 · לפני 19 שנים
גם אצלי ה TSO לא עובד בכלל (ati 9800XT) כנראה יש לו בעיות כי אנחנו עובדים עם opengl ולא directx.

הTSD עובד מצויין.
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#13 · לפני 19 שנים
אני זוכר שמשום מה אחרי כמה זמן ה-TSO התחיל לגרום למשחק שלי לקרוס.
המשחק היה עולה רגיל, וש TSO היה רץ ברקע הוא היה קורס.
אני אנסה את הדבר החדש הזה, סך הכל דבר דיי יעיל...
#14 · לפני 19 שנים
Marvin כתב/ה:גם אצלי ה TSO לא עובד בכלל (ati 9800XT) כנראה יש לו בעיות כי אנחנו עובדים עם opengl ולא directx.

הTSD עובד מצויין.


אני אומנם עם NV6600 אבל עם OPENGL ואין לי בעיות איתו
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.