82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 רוצים לדעת מי פורץ ב TS תוך כדי משחק?
דיון

רוצים לדעת מי פורץ ב TS תוך כדי משחק?

17 הודעות 3,142 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
טוב, אז ניסיתי את TSD והוא עובד חלק. היה לי קטע אחד מוזר שבו פתחתי מפה, ואז הופיע הקרסור של העכבר אז ניסיתי ללחוץ על החלון של TSD כדי להזיז אותו, ואז לא יכולתי לסגור יותר את המפה ושום כפתור מקלדת לא פעל. מוזר, אבלמאחר שזה לא השתחזר יותר, קיטלגתי את זה תחת הקטגוריה "הדברים שקורים רק לשמוליק וכרגיל אין להם פתרון", והמשכתי הלאה 😄

יש לציין ש TSD קצת "נחות" בפיצ'רים שלו לעומת TSO, אבל את מה שהוא אמור לעשות הוא מספק. חבל רק שהתצוגה חייבת להיות בתוך חלונית ולא כ Overlay מעל הגרפיקה הרגילה של המסך.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#2 · לפני 19 שנים
מוזר - אך לא ממש בעיה 🙂 עובד עם TSD 🙄
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.