81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 אויה כי נפל ה VPN
דיון

אויה כי נפל ה VPN

25 הודעות 3,329 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ולא יכלו בני ישראל להתחבר ל VPN

וילכו 40 שנה עד הגיעו למרגלות הר VIFF וירמו צעקה גדולה.

ויקשיב ה VIFF ויתקשר עם בזק (AKA עגל הזהב) ויסדר הכל

And they all rejoiced! 💡
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
מה זאת אומרת???

אין VPN --> הקהילה לא נפגשת--> מעניין את הקהילה.

מהכינוי שלך אני מבין שאתה לא ממש משלנו אז למה אתה מתערב?!
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#5 · לפני 19 שנים
מוטי ומרווין - חלאס .
יש הצדק לפתוח דיון בוודאי שיש.
יש תאריך לתרחיש הבא ? ...

Preflight Forums Administrator
#6 · לפני 19 שנים
Marvin כתב/ה:מה זאת אומרת???

אין VPN --> הקהילה לא נפגשת--> מעניין את הקהילה.

מהכינוי שלך אני מבין שאתה לא ממש משלנו אז למה אתה מתערב?!

קודם כל לידיעתך אני הייתי ב vpn, אבל מצטער כי חשבתי שכשאלון התקשר לבזק והבעיה כבר תוקנה...אז זה באמת לא שווה לפתוח דיון, אבל שכש vpn עדיין לא בשימוש יש הצורך בפתיחת דיון...
ואין דבר כזה "אל תתערב" בפורומים..
#7 · לפני 19 שנים
חברה להרגיע, קיבלתי, ואבדוק מחר בבוקר מול בזק מה קרה.

תהיו מוכנים לשלוש אפשרוייות:

1. שידרוג השרות

2. תקלה זמנית

3. סיום הפרויקט

לכל אפשרות יש 1001 השלכות, מכיוון שלא דיברו איתי על שידרוג, הייתי מהמר על אפשרות 2 או 3....

בינתיים, כדי שנמשיך לקיים את שיחות הערב הרגילות שלנו, אני ממליץ לכם באופן זמני לחכות "על הברזלים בנתניה" בשרת TS של אוהד (שהוא השרת TS גיבוי שלנו מאז ומתמיד) שנמצא בכתובת IP:
ts.sam-hosting.co.il:6666

סיסמה לחדר IL-2 הוא spit2

VIFF
its not a bug, its a design feature
#8 · לפני 19 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:תגיד בשביל מה לפתוח דיון בשביל שטות שכזאת?? 🎬


צר לי אם נפגעת אך תגובתי היתה בבחינת fight fire with fire.
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#10 · לפני 19 שנים
אנא, עידכונים.

בצר לנו תמיד אני מוכן לנדב בצורה פיראטית את הפס הרחב של מקום העבודה שלי..

להזכירכם כבר היה לי שרת כאן שנסגר מחוסר עניין לציבור (וגם כי הייתי צריך את המחשב).
נצתרך רק לארגן קופסא חזקה לשרת.
🤖 כמובן רק אם ייסגרו לנו את הפרוייקט.
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#12 · לפני 19 שנים
אין מה לעשות...

במדינה הזו עד שלא הופכים שולחן - לא זזים דברים!

מתחבר פצצה
VIFF - תבורך 👏
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#14 · לפני 19 שנים
יש מצב שסוגרים את הVPN ... ??
אלון, אתה אמרת שקיימת סיטואציה כזאת רק עוד המון המון המון זמן ...
איך זה פתאום אתה אומר שהם יכולים להחליט לסיים את כל העניין הזה ?
#15 · לפני 19 שנים
אלון, אתה אמרת שקיימת סיטואציה כזאת רק עוד המון המון המון זמן ...


נכון, באמת אמרתי את זה אז.

אבל אם אתה זוכר, אמרתי את זה לפני "המון המון המון זמן..."

אז למעשה אנו כיום בנקודה בזמן שבה "הגיע הזמן", לא ? 😉

just messing with your mind a little bit
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.