141 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I voice 2 I y
בית פורומים הצעות לשיפור / הערות ומתן פידבק האתר זז הצידה
דיון

האתר זז הצידה

20 הודעות 3,862 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
אני רואה את כל האתר רק על הצד הימני של המסך ולא במרכז כפי שהיה בדרך כלל.
למישהו יש מושג למה זה קרה? 😱
#3 · לפני 15 שנים


אני משתמש ב- FireFox 4.

באמת חשבת שאני משתמש בכרום? הדפדפן הזה הוא כלום לעומת FF. 😛
#8 · לפני 15 שנים
חזר לאמצע, אבל כשיש הפרעה כמו התמונה שפרסמתי פה העיוות מתוקן רק לצד שמאל ולא לשני הצדדים כמו שאני זוכר שזה עשה.

וגם זה נראה קצת יותר מתוח ממה שאני זוכר כשזה במצב רגיל בדף הבית למשל. 😱

אבל שיהיה. 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.