67 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים אי אל 2 אימון מבנה במוצ"ש (21.05.11) - תמונות
דיון

אימון מבנה במוצ"ש (21.05.11) - תמונות

9 הודעות 1,842 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
אהלן, לאחר אימון קצר אך ממצה ב-14.5.11 החלטנו על אימון נוסף במוצ"ש הזה.
נשמח לראות כל אחד בלי קשר לרמת הטיסה שלו (רצוי שידע להמריא ולנחות).
כולי תקווה שהאימונים הללו יהפכו למנהג קבוע, אך כל זה בידי חברי הקהילה.

שוב, נשמח לראותכם באימון.
ויטלי
הטייס האוטומטי
#2 · לפני 15 שנים
שכחתי לציין שהאימון יעערך בשעה 21:30.
ויטלי
הטייס האוטומטי
#4 · לפני 15 שנים
נכון מאוד...
אני אחכה לחבר'ה בהייפר לובי בכל מקרה ומי שיבוא יבוא.
ויטלי
הטייס האוטומטי
#6 · לפני 15 שנים
אהבתי
ירון א.
טייס פרטי על C172 בעולם האמיתי - תענוג מזוקק
#7 · לפני 15 שנים
חזק ביותר!
אני כרגע מוריד את כל העידכונים של המשחק וכו'. פשוט פירמטתי את המחשב.
אגיע באימון הבא.
#9 · לפני 15 שנים
ב"ה גם הסקינים שמכין אור יהיו מוכנים בקרוב ואז נהפוך לצוות לכל דבר
ויטלי
הטייס האוטומטי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.