82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 2 הצעות למפגש.....
דיון

2 הצעות למפגש.....

45 הודעות 4,638 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
אבל עזוב את הרעיון... לא כולם הגיבו אבל בינתיים אף אחד לא בעד ללכת לקארטינג או פיינטבול... אבל בית ריק יש למישו?
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#2 · לפני 20 שנים
אני בעד דווקא ללכת לפיינטבול זה יכול להיות ממש נחמד...והאמת שיש גם במרכז פיינטבול

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#3 · לפני 20 שנים
vlad_k כתב/ה:[quote="shay__silber"]דבר ראשון כן, מה לעשות נולדנו זקנים.... 🆘
ודבר שני כמו כל מפגש שסתם ישובים, אתה שנייה לא מפסיק לצחוק על ירדן ועל השעון של דן (מה עם עמית באמת?? חח) ויש קטעים מטורפים כל שנייה, ואוכל טוב ואנשים טובים אז למה לא? 💡

אז מה אי אפשר לעשות משהו קצת שונה..לראות אם תאהבו את זה?
אתם צעירים..לא איזה זקנים בני 60 שמדברים על של"ג ומלחמת יום הכיפורים[/quote]

תתפלא, אבל אחרי שדשנו את IL-2, זה בדיוק מה שעברנו לדבר עליו - יום כיפור, לבנון, שטויות שעושים בצבא, וכו'.
דרך אגב, "זקנים" זה לא פוליטיקלי קורקט, אומרים "ותיקים" 🙂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#5 · לפני 20 שנים
אף אחד לא מרגיש כזה..תאמין לי...יש לי ניסיון בפיינטבול ואני חושב שפה הכף תנטה לטובתי..
#7 · לפני 20 שנים
xcom כתב/ה:אני מזכיר שאני איזה 1.90 ככה - מטרה קלה!

אוי נו באמת.יש אנשים שהם 2.10 והם מטרה לא קלה בכלל..ברצינות היו מקרה בליגה שכולם צחקו על הקבוצה השניה ש50% היו גבוהים ויענו הם "מטרה קלה"
ובסוף היה די קשה לפגוע
בכל מקרה מה משתי הדברים שהצעתי אתם רוצים?
#9 · לפני 20 שנים
אני בעד פיינטבול יהיה נחמד לראות כמה אנשים צלפים במציאות (אני ישר מזהיר אותכם משיי הוא באמת ססוס בזה)

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#10 · לפני 20 שנים
אוקיי אז ירדן בעד...עוד מישהו?...מיכה,גרשון,יניב?
🤔?
#11 · לפני 19 שנים
סליחה על ההקפצה אבל אני שוב מציע את הרעיון של הקארטינג...מישהו רוצה?
המקום שאני מציע הוא אלפא קארטינג בקניון חיפה..ליד זה יש רכבת ככה שאפשרי שמי שרוצה יכול לבוא..
#13 · לפני 19 שנים
Corporal_Yogev כתב/ה:קצת רחוק בשבילי הרעיונות שהצעת

טוב חבל..הפסד שלך..
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#15 · לפני 19 שנים
יש משפט שגם בתרגום מאידיש ( שיוצא בחרוזים ) הוא נשמע טוב ,

ובעברית : " בן אדם מתכנן ואלוהים צוחק "

כמה ההצעה להיפגש בחיפה נראית עכשיו באור שונה לגמרי . 🙁

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.