83 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 2 הצעות למפגש.....
דיון

2 הצעות למפגש.....

45 הודעות 4,638 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 19 שנים
vlad_k כתב/ה:[quote="Corporal_Yogev"]קצת רחוק בשבילי הרעיונות שהצעת

טוב חבל..הפסד שלך..[/quote]

מאוד נחמד מצידך...
בתור אחד שמארגן את המפגש אתה צריך לדאוג שהמקום צריך להתאים לרוב חברי הפורום ולא רק לך...
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#4 · לפני 19 שנים
אני רוצה לראות את KINGFISHER בפעולה בפיינטבול חח ! האמת אני גם ממש בעד , זה כל כך כיף וגם דרך טובה לסגור חשבונות חח =]

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#5 · לפני 19 שנים
אני אולי לא כך כל בעניין....
אבל יש מרכז פיינבול אם אני לא טועה ברחובות שלדעתי זה קרוב לכל אחד.
ניסתי לעזור לכם.

בברכה, בן.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
אוקיי....תראו פשוט תגידו לי תאריך שנוח לך..תפנו איזה תאריך או תמצאו משהו
...אפשר להגיע ברכבת בכל מקרה מחר אני אערוך כי אני עייף רצח..לילה טוב
בכללי אני מתכוון לא לתקופה הזאת..יותר לכיוון חנוכה,סוכות
#7 · לפני 19 שנים
כמו שאמרתי אני בעד אם ישנה היענות מן השאר. אני באמת חושב שכדאי וזה ייעשה במרכז כי כך נוח לכולם ונכון למצב העכשווי אין ברירה אחרת, אלא אם כן זה ייעשה בדרום והקארטינג הייחידי יהיה קארטינג גמלים 🙂. אוגוסט זה נוח לרוב האנשים כאן, כך לפחות אני חושב, תקנו אותי אם לא.
#8 · לפני 19 שנים
הבעיה שלצפוניים למיניהם אין רכבות אז יהיה להם בעיה קשה להגיעה לאזור המרכז או דרומה משם.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#9 · לפני 19 שנים
shay__silber כתב/ה:הבעיה שלצפוניים למיניהם אין רכבות אז יהיה להם בעיה קשה להגיעה לאזור המרכז או דרומה משם.

אני צריך לומר את זה שוב?...
בסוכות,חנוכה ככה
...הסיבה:
זה יותר נוח וגם רכבות יהיהו
😛
#10 · לפני 19 שנים
אה נו אז יש זמן.... תרענן את הדיון שניהיה יותר קורבים לתאריך.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#11 · לפני 19 שנים
שתוק כבר שיי יש רכבות יפה מאוד... בואו נעשה פיינטבול זה יהיה כל כך גדול !ואחרי זה נלך לבתי קפה וכל הדברים האלה...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#13 · לפני 19 שנים
וואלה? אז איך ראיתי בחדשות שאמרו שרכבת ישראל מחדשת את הנסיעות שלה?

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#14 · לפני 19 שנים
לא יודע אני זוכר שאחרי שפגעו במוסך קרנועים שלה אמרו שהתנועה הופסקה צפונית לבינימינה
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#15 · לפני 19 שנים
Shnizel כתב/ה:שתוק כבר שיי יש רכבות יפה מאוד... בואו נעשה פיינטבול זה יהיה כל כך גדול !ואחרי זה נלך לבתי קפה וכל הדברים האלה...

תראה...לקריות אין ואתה בעצמך אמרת ירדן שאתה לא אוהב את זה שבחיפה..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.