#1
·
לפני 19 שנים
vlad_k כתב/ה:[quote="Corporal_Yogev"]קצת רחוק בשבילי הרעיונות שהצעת
טוב חבל..הפסד שלך..[/quote]
מאוד נחמד מצידך...
בתור אחד שמארגן את המפגש אתה צריך לדאוג שהמקום צריך להתאים לרוב חברי הפורום ולא רק לך...
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]
סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה
גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה
גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
