61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 Fighter Pilot Red Flag
דיון

Fighter Pilot Red Flag

7 הודעות 1,963 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
סרט מדהים , יש אותו אצל החמור.....
הקטע עם הישראלים ......רואים שם מישהו נכנסת לתא של הטייס - טייסת , לפי מה שאני זוכר יש רק נווטות....

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 20 שנים
IAF_Phantom כתב/ה:נחשו מי גם נמצא שם...


אז איך מזהים ?


אני כרגיל צריך לחכות כדי לראות את זה מהבית כי פה הכל זז לאט כמו צב מת... אחרי 3 דקות של buffering הוא הגיע ל 2%, ואז ירד בחזרה ל 1% ( 😮 ) והתייאשתי.
יפה גם הקטע שנותנים לבחור בין Small ל Large, אז ה Large בגודל 3 ס"מ. את ה Small בטח צריך לראות עם זכוכית מגדלת 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#5 · לפני 20 שנים
סרט חזק מאוד..ראיתי אותו איזה מיליון פעם.
יש לי שלושה עותקים ממנו 😉
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.