132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 לא מצליח להבין את הקשר בין הגרסאות של Falcon
דיון

לא מצליח להבין את הקשר בין הגרסאות של Falcon

14 הודעות 1,712 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
יש את Falcon 4.0 שלפי מה שהבנתי אי אפשר להשיג כבר (?)
יש את Allied Force
יש את FreeFalcon 3
יש את מה שמופיע אצל Lead Pursuit

מה הקשר בינהם?
מה בא אחרי מה ?
מה חייבים בכדי לשחק ?

קראתי את הדביק של סדר ההתקנות. לא קלטתי את כל התמונה.
אשמח לקבל הבהרות (גם לגבי איך למצוא את הראשון).


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#2 · לפני 20 שנים
אז ככה...פלקון 4 יצא ב98 ואי אפשר להשיג את הדיסק המקורי (בחנויות)...
Freefalcon 3 זה תוסף מדהים לפלקון 4 שמשפר אותו מכל הבחינות כולל גרפיקה , מודלי טיסה וכו'.....
לפני כמה זמן יצא Falcon 4 Allied Force ואחת החברות שיצרו אותו היא Lead Pursuit , הוא לא היה ממש טוב בהתחלה אבל עם הזמן הגיעו שיפורים (לא רשמיים) ועדכונים שמשפרים את המשחק בצורה דראסטית .
חשוב לציין ש-Falcon 4 ו-Falcon 4 Allied Force הם שתי סימולטורים , כל אחד בנפרד....
מקווה שעזרתי במשהו , אם יש עוד שאלות אל תהסס לשאול ... 🙂

😁

Preflight Forums Administrator
#5 · לפני 20 שנים
אז כדי לטוס באחד מהם אני צריך
1. "להשיג" את Falcon 4.0 ואז לשפר אותו עם FF3, או
2. לקנות את AF ולשפר אותו עם התוספים הלא רשמיים הנ"ל

אני בכיוון ?

מה ההבדלים העיקריים ?
ד"א, מי נחשב יותר מוצלח ? (מקווה שאני לא יוצר פה מלחמת דת בין הכתות השונות 🙂 ).
מה עקומת הלמידה פה ?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#6 · לפני 20 שנים
יותר מוצלח מבחינת גרפיקה זה פאלקון 4+ff3.
מבחינת ריאליסטיות בקוקפיט falcon af.
אם אתה רוצה לטוס ב ff3 אתה תצטרך את פאלקון 4, אלייד פורס זה סימולטור אחר לגמרי, אתה לא צריך אף גרסה כדי להפעיל אותו.
#7 · לפני 20 שנים
101Hedgehog כתב/ה:אז כדי לטוס באחד מהם אני צריך
1. "להשיג" את Falcon 4.0 ואז לשפר אותו עם FF3, או
2. לקנות את AF ולשפר אותו עם התוספים הלא רשמיים הנ"ל

אני בכיוון ?

מה ההבדלים העיקריים ?
ד"א, מי נחשב יותר מוצלח ? (מקווה שאני לא יוצר פה מלחמת דת בין הכתות השונות 🙂 ).
מה עקומת הלמידה פה ?

תשיג את F4 , שפר לFF3 (יצא כבר 3.1 וFF4 בדרך...)
את AF אפשר גם "להשיג" ולשפר אותו , תוסף רישמי אחד הוא HitilesAF שמשפר את הקרקע לפלקון לגמרי (קיים גם לפלקון הרגיל) .
לא רשמיים....סקינים , מודלים , מסלולים חדשים , רוב הדברים התחילו מהפורום שלנו והגיעו לכל העולם (!) , הכל תודה לשגיא ואבי 😄 (טיפה עזרתי בסקינים....).
ההבדלים העיקריים הם בגרפיקה...FF בהרבה יותר מוביל בזה....בקשר למה שמוטי אמר על הקוקפיט....שתיהם מוצלחים בנושא הזה של אוויוניקה ומודל טיסה , בהתחלה AF היה ממש גרוע אבל השתפר עם הזמן....הפאצ'ים האחרונים ממש משפרים ...
בישביל להחליט מי יותר מוצלח תצטרך לטוס עליהם.....AF יותר יציב ברשת ובFF יש גרפיקה יותר טובה ...(אם תשאל אותי זה בקרוב יגיע לAF)
יש עוד שאלות ? 🙂

Preflight Forums Administrator
#8 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:יותר מוצלח מבחינת גרפיקה זה פאלקון 4+ff3.
מבחינת ריאליסטיות בקוקפיט falcon af.
אם אתה רוצה לטוס ב ff3 אתה תצטרך את פאלקון 4, אלייד פורס זה סימולטור אחר לגמרי, אתה לא צריך אף גרסה כדי להפעיל אותו.

תעשה טובה תפסיק לדבר שטויות ....
מה זה בדיוק ראליסטיות בקוקפיט ? מבחינת אוויניקה האלייד פורס זהה לFF3 ואפילו בFF3 הוכנסו שינוים שבAF אין אז חלאס לדבר שטויות .

בקיצור :
לבנתיים פאלקון אלייד פורס נחות מפאלקון 4 + FF3 .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#9 · לפני 20 שנים
אני מדבר שטויות, אחי אני קראתי את זה אני לא סתם אומר...
הריאליסטיות בקוקפיט של האלייד פורס יותר גבוהה
#10 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:אני מדבר שטויות, אחי אני קראתי את זה אני לא סתם אומר...
הריאליסטיות בקוקפיט של האלייד פורס יותר גבוהה


איפה קראת את זה ?
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#12 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:בגיימר נראה לי איפשהו.

אל תקשיב למה שאומרים לך בגיימר ... בקשר לפאלקון הם לא מבינים הרבה .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#13 · לפני 20 שנים
הבנתי, אבל זה די הגיוני הייתי אומר כי af זאת גרסה חדשה יותר ומן הסתם הריאליסטיות אמורה להיות גבוהה יותר.
אתה יכול לומר לי אולי מה יותר ריאליסטי ב ff3 מבחינת הקוקפיט?
#14 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:הבנתי, אבל זה די הגיוני הייתי אומר כי af זאת גרסה חדשה יותר ומן הסתם הריאליסטיות אמורה להיות גבוהה יותר.
אתה יכול לומר לי אולי מה יותר ריאליסטי ב ff3 מבחינת הקוקפיט?

כן אני אתן לך דוגמא :
התדרי קשר שמוצגים ב-DED שבקוקפיט של-AF זה פשוט מוצג כמילה וב-FF3 אלה תדרים המוצגים כמספר ( כמו במציאות) .
ועוד כל מיני שינוים בתע"ל שאין ב-AF ויש ב-FF3 .

לא נכנסתי יותר מידי ל- AF כי אני לא טס בו אבל אם הייתי חוקר את הגירסא יותר לעומק בטח הייתי מוצא עוד הבדלים והם לא בהכרח לטובת הגירסא הזאת .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.