107 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 משימות לשטח ישראל ב-FF3
דיון

משימות לשטח ישראל ב-FF3

35 הודעות 6,206 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
רפאל-מ כתב/ה: הקמפיינים שלך מאוד יפים.


😮 מה?
לא זכור לי שפירסמתי אותם עדיין.... 😱
התכוונת למשימות ,נכון?
ואז מה אם היית בן 6 במבצע"ענבי זעם"?
בן כמה היית ב"יום כיפור"?... 😂 ואתה מעדיף לטוס קמפיין יום כיפור?
😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 21 שנים
106thE-LOL,

תודה ,ונראה לי שיש שוב בעייה עם הלינק האחרון שטענתי להורדות,הקובץ של Political Map ,אם תוכל לסדר....

אההה...ומזל טוב ➡️
😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 21 שנים
Peled כתב/ה:[quote="רפאל-מ"] הקמפיינים שלך מאוד יפים.


😮 מה?
לא זכור לי שפירסמתי אותם עדיין.... 😱
התכוונת למשימות ,נכון?
ואז מה אם היית בן 6 במבצע"ענבי זעם"?
בן כמה היית ב"יום כיפור"?... 😂 ואתה מעדיף לטוס קמפיין יום כיפור?
😉[/quote]

כן התכוונתי למשימות!
ביום כיפור (1973) לא נולדתי,אבא שלי היה בן 10 אז.
כן מעדיף לטוס ביום כיפור,כי אני רוצה לדעת ליפ הפלאקון איך הלך שם כל הלחימה
של חיל האוויר בחזיתות השונות.
אני נולדתי ב-1989 מתי שטייס מיג 23 סורי נחת בארץ (מגידו)
רפאל מנצור
#5 · לפני 21 שנים
רפאל-מ כתב/ה: כן מעדיף לטוס ביום כיפור,כי אני רוצה לדעת ליפ הפלאקון איך הלך שם כל הלחימה
של חיל האוויר בחזיתות השונות.


הקמפיין לא מייצג את הראליסטיות ממש לא הקמפיין מבוסס על ראליסטיות,אבל זה כמובן במגבלות מסויימות,משום שמנוע הקמפיין,הוא זה בלבד שיוצר את המשימות באופן אקראי
עדיף שתיגש למקורות השונים....
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.