#1
·
לפני 21 שנים
רפאל-מ כתב/ה: הקמפיינים שלך מאוד יפים.
😮 מה?
לא זכור לי שפירסמתי אותם עדיין.... 😱
התכוונת למשימות ,נכון?
ואז מה אם היית בן 6 במבצע"ענבי זעם"?
בן כמה היית ב"יום כיפור"?... 😂 ואתה מעדיף לטוס קמפיין יום כיפור?
😉
הייתי פעם פאלקוניסט......