85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 משימות לשטח ישראל ב-FF3
דיון

משימות לשטח ישראל ב-FF3

35 הודעות 6,206 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
פלד אשמח עם תשנה את מספרי הטייסות לשמם המקורי...
ולא, אין לי ידע בבניית קמייפן זה די גדול עליי אבל משימות רגילות אני יודע לבנות.
אני רואה שיש לך ידע נרחב לגברי הפאנטומים.
מה תפקידך בחיל דרך אגב?
#2 · לפני 21 שנים
משימות טובות פלד !
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#3 · לפני 21 שנים
DesertFalcon כתב/ה:פלד אשמח עם תשנה את מספרי הטייסות לשמם המקורי...
ולא, אין לי ידע בבניית קמייפן זה די גדול עליי אבל משימות רגילות אני יודע לבנות.
אני רואה שיש לך ידע נרחב לגברי הפאנטומים.
מה תפקידך בחיל דרך אגב?


איזה מספרי טייסות? 😱 לא הגדרתי שום מספר טייסת במשימות חוץ מטייסת 69 (רעם) וטייסת 69 (סופה) שהם בדיוק כמו במציאות...חןץ מזה לא זכור לי שהגדרתי מספרי טייסות...
הייתי פעם פאלקוניסט......
#5 · לפני 21 שנים
DesertFalcon כתב/ה:התכוונתי בהודעות שלך בפורומים זה די מסווג המספרים...


כן אתה צודק...תודה!
שמתי לב לזה רק היום כשסניפר העיר את תשומת ליבי לשאלה ששאלתי שם...
אוקיי..
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 21 שנים
מכיוון שלא ניתן להעלות על גבי האתר את הקובץ השני של המשימות שלי ,הרי הן מובאות כאן כקישור:
http://files.flareless.com/f4files/peledstesvol2.zip

הקובץ מכיל 3משימות:
"מבצע ענבי זעם"-אפריל 1996.מכיל 11 טיסות.רצוי שיהיה לכם את הקוקפיט של Aeyes לפאנטום.
"מבצע פלדה זולה"-18.05.2000.תקיפת טנקים סוריים שיועדו למשלוח לחיזבאללה בעומק השטח הסורי\לבנוני.זו היתה התקיפה האחרונה לפני היציאה מלבנון.מכיל מבנה פאנטומים ו-F15C .
"מבצע מגן קידמי"-06.09.2004 .תקיפת מפקדת חמאס ליד ג'בליה וחאן יונאס.

תהנו ושימרו על השש
😎
הייתי פעם פאלקוניסט......
#11 · לפני 21 שנים
אוקיי חברים,Flareless הכין מדריך בפורמאט אקסל לרוב המשימות שלי.
יש שם פירוט מקיף לגבי סוג המשימה ויחסי הכוחות שם.
ניתן להורדה בלינק:
http://www.preflight.us/HE/modules/_General/user_upload/fileupload/store/FlarelessXL.rar

רועי-טענתי את זה גם להורדות,תתייחס רק לזה שעלה,כי את הראשון שלחתי עם רווחים
הייתי פעם פאלקוניסט......
נערך לאחרונה: לפני 21 שנים
#14 · לפני 21 שנים
רפאל-מ,

האלן רפאל!
זה אפשרי בהחלט,אבל לא הכי מציאותי....אז לא נגעתי בזה ,אלא יותר בגזרה הצפונית.
בקרוב אפרסם את הקמפיין החדש שלי שכנראה בלית ברירה יהיה יום כיפור המשופר...
פרטים פה:
http://www.preflight.us/HE/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=202&sid=12d04b7d69130baed8be887c025a749c
אני חושב שבכל זאת כדאי לך להציץ בארבעת הקבצים באגף המשימות שבהורדות הפאלקון4 .הם די דינאמיות ,יותר ראליסטיות וטובות....לפחות זה מה אני שאני חושב 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#15 · לפני 21 שנים
Peled כתב/ה:רפאל-מ,

האלן רפאל!
זה אפשרי בהחלט,אבל לא הכי מציאותי....אז לא נגעתי בזה ,אלא יותר בגזרה הצפונית.
בקרוב אפרסם את הקמפיין החדש שלי שכנראה בלית ברירה יהיה יום כיפור המשופר...
פרטים פה:
http://www.preflight.us/HE/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=202&sid=12d04b7d69130baed8be887c025a749c
אני חושב שבכל זאת כדאי לך להציץ בארבעת הקבצים באגף המשימות שבהורדות הפאלקון4 .הם די דינאמיות ,יותר ראליסטיות וטובות....לפחות זה מה אני שאני חושב 😉


במבצע "ענבי זעם" בשנת 1996,הייתי רק בן 6!

מחכה ליום כיפור,לקמפיין .
הקמפיינים שלך מאוד יפים.
רפאל מנצור

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.