131 חברים מחוברים
7 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 7 H H I I I +2
בית פורומים מועדון הטייסים דיון:מה אתם חושבים על המשט בעזה ועל האירועים האחרונים ?
דיון

דיון:מה אתם חושבים על המשט בעזה ועל האירועים האחרונים ?

48 הודעות 6,008 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
עד שהמדינה הזו לא תפנים ששדה הקרב של היום נמצא ב יו-טיוב אנחנו אף פעם לא ננצח.

לגבי חברי הכנסת ששונאים את ישראל ופועלים מתוכה להחרבתה:

אם הייתם עושים כך בכל מקום אחר בעולם - מזמן הייתם מתנדנדים על החבל...

בושה לתת לכם במה. מה אתם מייצגים בכלל את הציבור הפלסטינאי !? ואם כבר - איך ?!

את העובדה שאתם חמורים כבר כולם הבינו. אבל למה אנחנו גם צריכים להיות חמורים ולשמוע אתכם בכנסת ?!

אתם דואגים לעזה?! לכו תגורו בעזה !
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי
#2 · לפני 16 שנים
schredder כתב/ה:עד שהמדינה הזו לא תפנים ששדה הקרב של היום נמצא ב יו-טיוב אנחנו אף פעם לא ננצח.

לגבי חברי הכנסת ששונאים את ישראל ופועלים מתוכה להחרבתה:
אתם דואגים לעזה?! לכו תגורו בעזה !

בדיוק ! 😄
#3 · לפני 16 שנים
אורגינל...אלו דיבורים כלבבי! 😛

_______________________________________
iMAC 21.5, CORE i5, HD6750, 8GB
Level D 767, PMDG 744 v2, PMDG 738NG
REX v2.0

Allways Trust Your Instruments

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.