אז זה ממש סימולטור חדש - לא המשך של PF ?
כל הזמן חשבתי שהוא יהיה המשך, ושניתן יהיה להעביר אובייקטים\משימות מהקודמים.
אם היו ספקות לגבי פיצול הקהילה עם 4.05, אין מצב עכשיו עם BOB.
זה כמו שהיה עם IL-2 המקורי לעומת IL-2 FB.
אין סיכוי בחיים שהמחשבים הנוכחיים יצליחו להרים את זה - לא משנה מה אולג טוען. כולם יהיו חייבים לשדרג, ועוד ישר ל High End. שום Entry level לא יצליח להתמודד עם זה.
שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎