50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 IL-2 ו-BoB בתערוכת E3: תמונות! אני טובע בריר!
דיון

IL-2 ו-BoB בתערוכת E3: תמונות! אני טובע בריר!

6 הודעות 1,762 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
אז זה ממש סימולטור חדש - לא המשך של PF ?
כל הזמן חשבתי שהוא יהיה המשך, ושניתן יהיה להעביר אובייקטים\משימות מהקודמים.
אם היו ספקות לגבי פיצול הקהילה עם 4.05, אין מצב עכשיו עם BOB.
זה כמו שהיה עם IL-2 המקורי לעומת IL-2 FB.

אין סיכוי בחיים שהמחשבים הנוכחיים יצליחו להרים את זה - לא משנה מה אולג טוען. כולם יהיו חייבים לשדרג, ועוד ישר ל High End. שום Entry level לא יצליח להתמודד עם זה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 20 שנים
אוי ואבוי... זהו זה, הלך לי התואר.... איך אוכל להתאפק לא לשחק את כל המשחקים האלה כל היום...

אני... מרגיש... שזה... משטלת... עלי....
must....
resist....
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
אוי אוי אוי מדהים ...הלוואי ואולג צודק הלוואי שהמחשב שלי יחזיק אם לא אכלתי אותה בלעע לאאאא יואוא
תודה דן

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.