51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 רשימת שמות חברי הקהילה
דיון

רשימת שמות חברי הקהילה

13 הודעות 2,050 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
לאור הדיון שהתפתח, הרשימה צומצמה למספרי זנב וכינויים בלבד.
הרשימה המלאה בפורמט הקודם תפורסם ככל הנראה רק בתוך ה VPN מאחר ורק שם השמות הופכים לרלוונטים.

http://vpn.ifschool.org/hedgehog/IL-2/Call_signs.htm


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
ושוב אני חוזר ושואל:

אולי נעשה את זה דביק??
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#4 · לפני 20 שנים
אל תתלהב בכמות המידע שאתה מפרסם כאן על אנשים, במיוחד הנתונים הקשורים לחיים האמיתיים שלהם.

ייתכן שמישהו יגיד לך משהו על עצמו שהוא לא מעוניין שאנשים מחוץ לקהילה ידעו.
Do I suffer from long-term memory loss? I cant remember
#5 · לפני 20 שנים
האלו - כולה שם פרטי..

מי שלא רוצה להיות רשום - שיגיד.

ומידת התחתונים שלי היא L
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#6 · לפני 20 שנים
קח רגע, תירגע, ותנסה לחשוב על רגשות של אחרים.
לי אישית אין בעיה עם השם הפרטי שלי או אחד מהפרטים האחרים שפורסמו כאן אך לך תדע למי יש.

בכל מקרה, עכשיו זה כולה שם פרטי, אך הכוונה הייתה בעיקר לעתיד ולמידע נוסף שאולי יפורסם!!!
וגם על העובדה שהמידע מפורסם ברבים, אם זה היה מפורסם בVPN לדוגמא נראה לי יותר טוב מאשר ככה בפורום פתוח!
מה גם, מישהו לא יכול להגיד שהוא לא רוצה להיות ברשימה לפני שהוא יודע שיש רשימה, ושהוא נמצא ברשימה, ומה מפורסם בה.
ואחרי שהרשימה מפורסמת הנזק לרגשות של אותו בן אדם כבר נעשה.

תמיד תזכור לא כל אחד חושב כמוך!!
Do I suffer from long-term memory loss? I cant remember
#7 · לפני 20 שנים
לא, לא, רק שם פרטי, כינוי, ושיוך לטייסת - בשביל הסדר הטוב. That's it.
אין שום כוונה להוסיף פרטים אישיים, את זה ניתן לראות בפרופיל האישי של מי שמעוניין לחלוק.
הוספנו את העמודה של מספרי זנב כדי להקל על החלוקה בזמן תרחישים.

הקטע הוא שאמנם יש לכל אחד כינוי, אבל בזמן תרחישים עוברים פתאום לקרוא אחד לשני בשמות פרטיים או מספרים טקטיים כי זה יותר טבעי ויוצר את תשומת הלב הדרושה, אבל אז מי שלא מכיר, אין לו מושג אל מי מדברים, והוא גם לא תמיד יצליח להזהיר "קורבנות" פוטנציאילים בזמן.

אם כן יהיה DB שבו יש יותר פרטים, זה בטוח לא יפורסם פה, אלא במקום מאובטח יותר ורק מי שיבקש יוכל להופיע שם, עם הפרטים שהוא כן מוכן לחלוק.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#8 · לפני 20 שנים
ג'ייסון אני חושב שהמטרה הנעלה שמאחורי היוזמה הזאת היא לעזור לחברה חדשים להיכנס לתוך הקהילה ביתר קלות, ובצורה קצת יותר חברותית כשאתה מסוגל לפנות לבנאדם בשם הפרטי שלו במקום באו"ק שלו.

ד"א, הרבה אנשים שואלים אותי מה זה הראשי תיבות " או"ק "

אז שכולם תדעו: או"ק = אות קריאה יענו callsign
אה, וד"א: ד"א = דרך אגב (בודק עירנות שלכם, לא לדאוג)

עוד ראשי תיבות חשובים שלמדתי בצבא:
קב"נ = קצין בריאות נפש
שס"נ = שירות סדיר נוסף
שנ"צ = שנת צהריים יענו siesta
גבנ"צ = גבינה צהובה (מעולה לעשות איתה טוסטים כשמתגנבים למטבח באמצע שמירת לילה)
גלח"צ = גילוח וצחצוח, גילוח הזיפים, וצחצוח הנעליים - לא השיניים כי זה משחת kiwi שחורה.

חזרה לנושא שלנו: אם זה רק שם פרטי האם יש מישהו שמתנגד שזה יפורסם מחוץ ל VPN?

VIFF
its not a bug, its a design feature
#10 · לפני 20 שנים
עוד אחד מעולה שנזכרתי בו (כי פעם חוויתי אותו על בשרי, וגם השתמשתי בו כשהייתי מ"מ טרי ומתלהב בגולני):

מדובר ברגעים הרכים ונעימים של "שיחת מחלקה" ביום ששי בבוקר ממש רגעים לפני יציאה הביתה אחרי שבוע מטיש, מפרך, וללא שינה של אימוני שטח בטירונות:


שש"ששש = שברת שמירה, יש לך שבת, שב, שתוק.


כן כן, הייתי מ"מ מניאק בהתחלה...
👿

VIFF
its not a bug, its a design feature
#11 · לפני 20 שנים
רק בצבא יש את הזמן והחשק לחשוב על כל הקיצורים המסובכים האלה שכבר יותר קל להגיד את כל המשפט המלא מאשר לנסות לזכור את הפירוש או גרוע מזה, להסביר אותו לשומע.

ד"א, מה זה AFK שאתה מודיע ב TS ?
איך אני בשימוש במידע עדכני ? משפט שכולו קיצורים כמעט 🙂

אצלנו בעבודה, כ"כ עצלנים שאפילו נתנו קיצור שמסביר מה זה קיצור TLA = Three Letter Acronym 😄

או כפי שמוסיף המדרש "מה ה TLA של ה POC החדש שהזכירו ב PDT של WNG ?" 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.