50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 mosquito skin
דיון

mosquito skin

11 הודעות 2,063 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
מדהים !!!!

כל הכבוד, ברשותך אני רוצה להעלות אותו לשרת VPN ולהפוך אותו לאחד הסקינים הרשמיים של הקהילה !

זה בדיוק מה שחיפשנו כדי להשלים את חבילת הסקינים של חיל האוויר הישראלי 🙂

SALUTE

VIFF
its not a bug, its a design feature
#3 · לפני 20 שנים
יפה מאוד!! רק חדש לי שטייסת העטלף טסה איתו לא יודע אחלה עבודה בכל מקרה ואשמח לתמונת מקור משהו כזה [=

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 20 שנים
סקין איכותי ביותר!! אהבתי אותו מאוד!

ובינתיים גיליתי משו! שיניתי בקונפיג את water ל-2 כי אני לא יכול לשים על 3 וזה ניראה ממש טוב!



כבל שלישי 😎




איזה ים 😛
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#8 · לפני 20 שנים
סקין מעולה כל הכבוד , אם תרצה עזרה בסמלים אני תמיד מוכן לעזור .

Preflight Forums Administrator
#10 · לפני 20 שנים
shay__silber כתב/ה:סקין איכותי ביותר!! אהבתי אותו מאוד!

ובינתיים גיליתי משו! שיניתי בקונפיג את water ל-2 כי אני לא יכול לשים על 3 וזה ניראה ממש טוב!



איזה ים 😛

שיי אני מצטער אבל לא אתה גילית את זה !! אם כבר אז אני אתמול ואז באתי אליך להראות לך אבל בכל מקרה שנינו לא גילינו את זה (גנב זכויות יוצרים ואגב דבר איתי היום בקשר ללג בעומר

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#11 · לפני 20 שנים
tStOrM כתב/ה:skin referance from
http://www.wings48.com

אני רואה פה משהו מאוד מוזר ...זוכרים את נחמה שיצרתי בזמנו..זה היה בדיוק מהאתר הזה רק עם סכימה מכוערת בצבע ירוק בגוון מאוד מוזר וגם לא בטוח מדויק (שהיה על הסקין והסמל צבע שהם נתנו..)ועכשיו אני רואה אותו דבר בסכימה הרגילה ...אני רץ לעשות תיקונים בנחמה הישן כנראה שאני יעתיק את הסמלים על איזה סקין אחר ממש יפה של מישהו?? (לא זה שדן הביא אחד אחר שמו של קובץ הסקין זה ( LSAVIA_BF109G6 ) אם אתם יודעים מי עשה את הסקין יהיה נחמד מאוד שלא סתם תהיה סכימה שעשיתי מתוכה שום דבר חוץ מ COPY _ PASTE בקיצור אני יעדכן את הסקין קצת...ואלון אני מקווה שהעלת לשרת את התיקון ל 17...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.