50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 Statistics and track for Heavy Water Kuban mission 13/05
דיון

Statistics and track for Heavy Water Kuban mission 13/05

18 הודעות 3,285 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
The track can be downloaded from:
http://www.badongo.net/file/649322

Here are the statistics:
Red Team:
ViFF 1
cicada 1
101Hedgehog 1
Trigger 1
IAF.101~Twister 1
101Mad-Boy 1
iDF_gprr 2
IAF.101~SchniX 2
IAF.101~guliver 2
MadAce 3
alonace 4

Blue Team:
RFF=-Rula 1
RFF=-AvvA 1
RFF=-Sapsan 1
Maestro 1
RFF=-Chaika 1
RFF=-Shurick 2
RFF=-mve 3
RFF=-Mezolith 3
RFF=-Walker 3

Collitions:
RFF=-Rula with IDF_ELI201
RFF=-AvvA with 101Mad-Boy
RFF=-CH_P with IAF.101~guliver

Ground Kills:
Primary Target:
IAF.101~Twister 11
IAF.101~guliver 8
IAF.101~Pizza 6

Secondary Target:
MadAce 17

All these statistics and the flight debriefing can be viewed on the VPN using the DebriefIL2.
Do I suffer from long-term memory loss? I cant remember
#2 · לפני 20 שנים
MadAce כתב/ה:Here are the statistics:
Red Team:
101Hedgehog 1


וואהו, ההפלה הראשונה שלי באון-ליין !!!

Go Hedgehog, Go Hedgehog.... Who's the man 😎

ראיתי שדפקתי בו צרור ושהוא מעשן חזק, אבל לא עקבתי לראות שהוא נפל.
נראה אותו מנסה לקחת ספיט עוד פעם.

טוב, טוב, הכי חשוב לקחת את זה בפרופורציה. שלא יעלה לראש 😄


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 20 שנים
יששששש
אז כן הוא מת אחרי הפגיעה במנוע
היה כף
אבל אבא שלי סגר לי את המחשב 10 דקות לפני הסוף של הסיסו הראשון 😠
#5 · לפני 20 שנים
כושיליראבאק מה זה רק הפלה אחת !!!!!! 😈

הייתי בטוח שהיו לי לפחות שניים שחיסלתי...

טוב נלך לבדוק את ההקלטה לפני שאני הופך את השולחן...
🤖

VIFF
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 20 שנים
הסרט לא עובד סמתי ב RECORDS משהו כזה
ושאני נכנס לראאות הוא כותב לי משהו

עריכה:
#8 · לפני 20 שנים
101Hedgehog כתב/ה:שים לב שלא כל הקובץ ירד לך.
אני כבר ניסיתי פעמיים היום, והוא מתייאש אחרי 9M.
אני אנסה שוב פעם מהבית, בד"כ זה עובד יותר טוב.

תודה
#9 · לפני 20 שנים
כל מה שיש לי להגיד זה: 🥊 וגם 👏

זה נראה כאילו התחלנו ברגל שמאל וכשדיברתי עם הרוסים במהלך הריסטרטים הם הציעו לקבוע ניצחון לפי הקבוצה שריסטרטה את השרת הכי הרבה 😱... העניינים לא השתפרו אח"כ, עם בעיות טכניות אצל חלק מהאנשים בעקבות הרצף של 5-6 ריסטרטים, מה שגרם לעיכוב גדול במבנה כחול 2 ובמבנה צהוב 1. כשראיתי את רביעיית ה-109ים משייטת בערך 2000 רגל מעל הקבוצה התמימה של ה-P-47ים שלנו עוד לפני שבכלל חצינו לשטח שלהם, חשבתי שהלך עלינו. אבל, התגובה המהירה של כולם במבנה למרות ההפתעה והתגובה המהירה של מבנה כחול 1 לדיווח שלנו, הצילה את התחת של כולנו. והשאר - היסטוריה...


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#10 · לפני 20 שנים
היה מדהים בתרחיש, האירגון של הטייסות וההמראה עדין דורשות אימון אבל לפחות לא איבדנו הרבה מטוסים (אם בכלל) על שטויות.
האירגון של ה-TS היה טוב לא היה רעש מיותר ברשת והתיכנון ההתקפי היה טוב.

חלק מהבעיה של הרוסים לדעתי היתה שהם בחרו לטוס ב-109 G-6 שהוא מטוס קצת איטי ביחס ל P-38 או P-51 או אפילו P-47. אבל עדין לא פונה טוב כמו הספיט. ולכם כאשר הם ניסו לפנות הספיטים לקחו אותם וכאשר אם ניסו לרוץ המוסטנגים לקחו אותם.
בקיצור - בחירה לא משש טובה של מטוס למשימה כזאת. ה- 190-D יותר טוב אבל לא פונה בגרוש. אפילו מול ה-38 שפונה כמו עגלה.


נ.ב. - לכל אילו שהיו בעיות בהתחברות - כאשר מתחברים לשרת שלהם להתנתק מכל רשת אחרת (VPN, BLUETOOTH ) חוץ ממה שצריך כדי שיהיה אינטרנט.... לא יודע למה זה ככה....
watch your six, i'm behind you
#11 · לפני 20 שנים
עקבתי ממש טוב אחרי ה track, ונראה לי שה Damage Model קצת מזייף, לפחות במשימות on-line.

אני P-51D מס' 12.
29:40 - תוך נסיונות חמיקה מ 109, מתחילה אצלי דליפת דלק למרות שלא נורתה אפילו יריה אחת ממנו.
32:19 - 101Hedgehog loses conrols to -=RFF=-AwA's fire - אני מוכן להישבע שאפילו פגז אחד לא פגע בי - הסתכלתי בזום מלא, במהירות 1/4, אין מצב. הכל היה אמור לחלוף מעלי.
54:38 - RFF=-Shurick loses controls to 101Hedgehog's fire=- מה זה הכל ? 😈 דפקתי בו כמה צרורות טובים, ורואים את הפגיעות כמה פעמים, אבל כל הנזק שגרמתי משתווה לנזק שאני חטפתי מפגיעה אחת של Lucky shot.

כשמסתכלים על משימות אימונים שמוקלטות ב off-line רואים הרבה יותר באמינות מתי פוגעים ומתי מפספסים - יש לזה אולי קשר לעומס על השרת או על המחשב שמקליט? יש מישהו שיודע איך בדיוק הנתונים האלה מוקלטים? אולי אם הייתי מקליט בעצמי וצופה הייתי רואה דברים אחרים?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#12 · לפני 20 שנים
צריך לקחת בחשבון מי מקליט, ואיפה הוא נמצא על המפה יחסית לאובייקט שאתה מסתכל.

ברמת העקרון, כל המשחקי רשת מרובי שחקנים (ואני מתאר לעצמי שגם אולג אימץ את השיטה) משתמשים בשיטת תקשורת של שניים ואולי אפילו שלושה רמות priority לרצף עדכוני מרחב של כל עצם מגוף שלישי.

משמע, ככל שאתה יותר קרוב לאובייקט מסוים (נ"מ או מטוס של שחקן אחר) אז הרציפות של עדכוני מיקום במרחב וסטטוס שלהם נהיה יותר צפוף ויותר מדויק. מכיוון שההקלטה שאתה רואה היא של MadAce ומכיוון שהוא היה במטרה הצפונית, רחוק מזור המטרה העיקרית (איפה שהיה את הfurball הגדול), רצף העידכונים של כל המטוסים והירי שלהם הוא די נמוך, וזה לא נראה הכי טוב.

לעומת זאת, הקרב באזור של MadAce הוא מאד חלק ומדויק, רואים הבדל עצום.

נראה לי שההקלטה של שי (Guliver) יותר טובה בשביל החברה שהיו במטרה העיקרית, כי הוא היה שם במהלך רוב הקרב.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#14 · לפני 20 שנים
ההקלטה שלי אצלי לא העלתי אותה לשום מקום ואני גם לא יודע איך....
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.