קודם כל שלום לכוווולם...
נראה לי אני לאט לאט מתחיל לחזור לפעילות עם הטייסת (101 שולתת!!!!!1111)
IAF_Phantom כתב/ה:קצת קשה לעשות תרחיש ישראלי מכיוון שלא בדיוק היינו באותה תקופה...
יש תיכנונים לעשות תרחיש של מלחמת קדש.
נגעת בנקודה מאוד רגישה עצלי - בתור מי שהרים מספר תרחישים ב-AH...
מלחמת יום העצמאות
אפשר להרים הרבה תרחישים מעולים יש לנו את כל המסוסים (למעט אי דיוק של Avia)...
שיחזור קרובות הסטוריים עם תיקון לתנאי המשחק זה אחד הדברים הכיפיים ביותר.
הייתי מעורב במספר פרוייקטים כאלה ב-AH וזה היה מעולה.
לדוגמה אחד כזה:
http://events.hitechcreations.com/snapshots/snapshot.php?snapshot_id=72
(כמובן הוכנסו מספר שינויים להסטוריה שנועדו לעשות משחק מעניין)
הסטוריה של מלחמת יום העצמאות מספיק עשירה כך שאפשר לבנות מספיק תרחישים
קדש
אין קדש בלי מטוסי סילון!
פעם הרמתי תרחיש של קדש שבו השתתפו כ-100 איש במשך ארבעה שבתות.
http://www.geocities.com/artyomtnk/kadesh
היה מעולה אבל... בשביל שזה יהיה אמיתי חייבים MiG-15 וחייבים Mystere IVa שהם היו שחקנים מרכזיים בקדש.
השתמשנו ב-Me-262 כתחליף ל-Meteor שהיה גם בצד ישראלי וגם המצרי למרות שהיה כיף עדיין זה לא בדיוק זה לכן לא הייתי ממהר לקדש (אגב האם יש Meteor ב-IL2 ?). כפי שמראה הניסיון מוסטנגים לא מסוגלים להתמודד עם מטוסי סילון הם שימשו למשימות הפצצה ולא יותר. ובלי סילון זה לא קדש.
כמובן נדרש גם Terrain ישראלי שהיה לנו בקדש (זה היה אדיר לגלות שאתה טס מעל ים המלח או כנרת... לעבור קו הגבול בין סיני לישראל)
כאופציה ניתן להסתכל על משחק כמו Targetware שבו ניתן לבנות Mystere או להשתמש ב-F-86 כתחלופה.
אווווף נגעתם בנקודה רגישה...
אני ממש מתגעגע לתרחישים היסטוריים טובים! 🙁
טייסת 101
האדומה הוירטואלית של
Aces High 2