51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תרחיש: "מים כבדים" מוצ"ש (13/05) ב- 20:30
דיון

תרחיש: "מים כבדים" מוצ"ש (13/05) ב- 20:30

21 הודעות 3,926 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
מצטער שעזבתי פשוט לא רציתי שיהיה לי כאב ראש גדול ביום שאחריי....
#3 · לפני 20 שנים
קודם כל שלום לכוווולם...
נראה לי אני לאט לאט מתחיל לחזור לפעילות עם הטייסת (101 שולתת!!!!!1111)

IAF_Phantom כתב/ה:קצת קשה לעשות תרחיש ישראלי מכיוון שלא בדיוק היינו באותה תקופה...
יש תיכנונים לעשות תרחיש של מלחמת קדש.


נגעת בנקודה מאוד רגישה עצלי - בתור מי שהרים מספר תרחישים ב-AH...

מלחמת יום העצמאות
אפשר להרים הרבה תרחישים מעולים יש לנו את כל המסוסים (למעט אי דיוק של Avia)...
שיחזור קרובות הסטוריים עם תיקון לתנאי המשחק זה אחד הדברים הכיפיים ביותר.
הייתי מעורב במספר פרוייקטים כאלה ב-AH וזה היה מעולה.

לדוגמה אחד כזה:
http://events.hitechcreations.com/snapshots/snapshot.php?snapshot_id=72
(כמובן הוכנסו מספר שינויים להסטוריה שנועדו לעשות משחק מעניין)

הסטוריה של מלחמת יום העצמאות מספיק עשירה כך שאפשר לבנות מספיק תרחישים
קדש
אין קדש בלי מטוסי סילון!
פעם הרמתי תרחיש של קדש שבו השתתפו כ-100 איש במשך ארבעה שבתות.
http://www.geocities.com/artyomtnk/kadesh

היה מעולה אבל... בשביל שזה יהיה אמיתי חייבים MiG-15 וחייבים Mystere IVa שהם היו שחקנים מרכזיים בקדש.
השתמשנו ב-Me-262 כתחליף ל-Meteor שהיה גם בצד ישראלי וגם המצרי למרות שהיה כיף עדיין זה לא בדיוק זה לכן לא הייתי ממהר לקדש (אגב האם יש Meteor ב-IL2 ?). כפי שמראה הניסיון מוסטנגים לא מסוגלים להתמודד עם מטוסי סילון הם שימשו למשימות הפצצה ולא יותר. ובלי סילון זה לא קדש.
כמובן נדרש גם Terrain ישראלי שהיה לנו בקדש (זה היה אדיר לגלות שאתה טס מעל ים המלח או כנרת... לעבור קו הגבול בין סיני לישראל)

כאופציה ניתן להסתכל על משחק כמו Targetware שבו ניתן לבנות Mystere או להשתמש ב-F-86 כתחלופה.

אווווף נגעתם בנקודה רגישה...
אני ממש מתגעגע לתרחישים היסטוריים טובים! 🙁
טייסת 101 האדומה הוירטואלית של Aces High 2
#4 · לפני 20 שנים
ארטיק יא תותח ! אני כ"כ שמח שהצטרפת לעניינים כאן, אין לך מושג...

דע לך, הקהילה הזאת תתייצב לכל תרחיש שאתה תעשה, ואני בטוח שיש לך כמה רעיונות נחמדים. יש במשחק עוד כמה מטוסי סילון נחמדים כמו ה P-80 האמריקאי, והכנף המעופפת Gotha Go-229 שיכולים אולי להוות תחליפים מעניינים.

אני ודן נעשה לך Crash Course מהיר ב- Full Mission Builder שהיא תוכנה מדהימה ומאד straight forward, ממש קל לבנות משימות למכביר. החסרון היחיד שיש ב IL-2 זה שאתה לא יכול לבנות terrain כמו בAH, אתה חייב להסתמך על מפה שכבר קיימת. אמנם מגביל, אבל יש כל כך הרבה מפות היום, שאתה תמיד יכול למצוא אחת שתענה לצרכים שלך.

ברוך הבא 😎

VIFF
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
OMG!!!
ארטיום!

טוב לראות חברה מהטייסת חוזרים לעבודת הקודש!
התרחישים עומדים לעלות ברמה (בלי להעליב אף אחד, עד עכשיו היה מעולה!)

לכל החברה שלא מכירים... ארטיום ב109 זה איימת השמיים! 👿


ברוך הבא!
מחכה לראות אותך בשמיים!
#6 · לפני 20 שנים
xcom - תודה על הפרגון... 👏

אבל קודם צריך לנקות חלודה מהכנפיים וכני הנסע לשמן מנוע, לנקות אבק מהסטיק, לנקות חופות מצואה של יונים, לשאוב תא הטייס, לשטוף את הדת"קים (רגע... אני כבר לא בצבא 😛 ) ולהיזכר כיצד לטוס. אז נראה 🥊
כפי שמראה הניסיון של טיסות אחרונות ב-IL-2 וב-TW - אני ממש חלוד 🙁

טוב. נראה. אני מת לחזור לטוס.
טייסת 101 האדומה הוירטואלית של Aces High 2

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.