51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תרחיש: "מים כבדים" מוצ"ש (13/05) ב- 20:30
דיון

תרחיש: "מים כבדים" מוצ"ש (13/05) ב- 20:30

21 הודעות 3,926 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
תרחיש Heavy Water - הפעם עם RFF - ב-13.05.06!


ENGLISH EXPLANATIONS IN THE POST FOLLOWING THIS ONE


שעת התחלה: 20:30


צד תוקף: בעלות הברית, Royal Air Force, United States Army Air Force (אדום).

מפה: Kuban (קיץ)



רקע היסטורי:
ככל שבעלות הברית התקדמו לעומק הרייך ה-3, התגלה היקף ההשקעה של הגרמנים בפיתוח אמצעי לחימה "אקזוטיים" - טילי V2 שהורכבו במפעלים תת קרקעיים, אתרי שיגור של טילי V1 ואימת בעלות הברית, מפעלים ומתקני פיתוח של נשק גרעיני. המשימה היום עוסקת בתקיפת מפעל ייצור מים כבדים, יחד עם שתי מטרות נלוות - מאגר דלק ושיירת טנקים קטנה.

תנאי טיסה: מעונן חלקית, רוח אפסית, שעת המראה 1200.

מצבת מטוסים:

30 מטוסים וטייסים לכל צד, מתוך המבחר הבא:

אדום:
B-25J-1NA
Mosquito FB Mk.VI
P-38L Late
P-47D Late
P-51D-20NA
Mustang Mk.III
Spitfire Mk.IXe
Spitfire LF Mk.IXe (Clipped Wings)
Spitfire HF Mk.IXe
Tempest Mk.V


כחול
Bf-109G-6 Late
Bf-109G-6/AS
Bf-109G-10
Bf-109G-14
Bf-109K-4
Bf-110G-2
Fw-190A-6
Fw-190A-8
Fw-190D-9, 1944
Fw-190D-9, 1945


מטרות:

S13, numpad 9 - מתקן ייצור מים כבדים (תמונה ראשונה - מתקן ייצור ראשי, תמונה שנייה - מחנה SS סמוך)





R14, numpad 9 - מאגר ומרכז הפצת דלק



R17, numpad 3 - טור טנקים



לוח זמנים:

נא להגיע ב-20:30 לשרת ה-TS של אוהד (84.95.244.246:6666).
20:30 - 21:00 - תדריך והתארגנות.
21:00 - שחרור בלמים.
23:00 - סיום התרחיש.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#2 · לפני 20 שנים
[align=left]

Attacking Side: Allies (RAF, USAAF)

Map: Kuban (summer)



Flight Conditions: Clear, 0 wind, take off @ 1200 hours.

Planeset:

30 Pilots/Planes for each side.

red:
B-25J-1NA
Mosquito FB Mk.VI
P-38L Late
P-47D Late
P-51D-20NA
Mustang Mk.III
Spitfire Mk.IXe
Spitfire LF Mk.IXe (Clipped Wings)
Spitfire HF Mk.IXe
Tempest Mk.V


blue:
Bf-109G-6 Late
Bf-109G-6/AS
Bf-109G-10
Bf-109G-14
Bf-109K-4
Bf-110G-2
Fw-190A-6
Fw-190A-8
Fw-190D-9, 1944
Fw-190D-9, 1945


Targets:

S13, numpad 9 - Heavy Water production facility (first photo - main production facility, second photo - nearby SS camp)





R14, numpad 9 - Fuel reservoir



R17, numpad 3 - Tank column



Schedule:

Please arrive at this TS: 84.95.244.246:6666 at 21:30 Moscow time on Saturday, 13.05.06!
22:00 - Take off.
24:00 - Mission end.[/align]


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#3 · לפני 20 שנים
אני כבר מת לראות את מהלך התרחיש ובכלל את התוצאות!!!!!!
פעם ראשונה שלי שאני מתלהב ממשימה שכזאת!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 20 שנים
רבותי, קבלו הכרזה שלי:

בתרחיש הזה אני הולך לקחת P-51D-20 מוסטנג, והולך להוכיח פעם אחת ולתמיד שהמטוס הזה הוא לא מצורע, ואפשר בהחלט להגיע איתו להישגים טובים.

מי מכם שיש לו זוג, ומרגיש שהוא מוכן לטיסה טקטית ברמה גבוהה, שיצור איתי קשר.

אנחנו הולכים לקחת את המוסטנג הזה, לעבוד איתו בטקטיקות של זוג ורביעיות, לשמור תמיד על רמת אנרגיה גבוהה, ולתת לרוסים בראש ובגדול.

אנחנו הולכים לתת טיסה ברמה, להמריא ביחד ולנחות ביחד - אף אחד לא מופל !

וכמובן חוזרים עם הפלות 😎

<S>!

VIFF
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
to better understand eachother on the ground and to get in the air in one piece, i made the following base maps to use


#6 · לפני 20 שנים
אני פשוט גאה במה שהאנשים יותרים פה, בין אם זה תרחישים/סקינים/רעיונות וכיוצא
יישר כוח

KINGFISHER
#8 · לפני 20 שנים
ניצחנו את הרוסים!
שמישהו אמר בקשר האדום "חבר'ה ניצחון!!"
כמעט ועשיתי לופ!(טסתי בP3😎 אבל אז נזכרתי שאם אני אעשה את זה אני לא אזכה לכתוב את ההודעה הזו.
כל הכבוד לכוווווווווולם!
#9 · לפני 20 שנים
one small step for man, one giant leap for VPN 😛
חברה היה פשוט הכל מושלם הכל דפק כמו שעון והיה ענק!
תמונות בדרך 🙂
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#11 · לפני 20 שנים
ViFF כתב/ה:

ניצחון אנשים !!!! ניצחון !!!!

הרוסים הולכים הביתה עם הזנב בין הרגליים !!!


אתה נשמע מופתע 🙄

אגב,למה שתרחיש הבא לא יהיה ישראלי?גם אם הוא יהיה דימיוני,עדיין,רוצים קצת סקינים ישראליים! 😂
#12 · לפני 20 שנים
נראה לי שהאכזבה שלהם, מלבד עניין ההפסד שזה דבר לא נעים, הוא שהם בקטע חזק מאוד של ריאליזם ומין נסיון לשחזר את העבר מאוד במדויק, ו"מה היה אם...", אולי מתוך נסיון לשחזר טיפה את ההיסטוריה כך שתראה ורודה יותר עבור הרוסים ?
הרי הם יצאו עם האבידות הכי כבדות (יותר מ 13 מליון חיילים ויותר מ 7 מליון אזרחים), והשנאה שלהם לגרמנים היא עתיקה מאוד שאולי נמשכת עד היום, וע"י שחזור במדויק של מה שהיה באמת נותן להם דרך לעבד את הרגשות האלה ולעשות "חוויה מתקנת", אז בגלל זה הם טסים רק במטוסים הרוסים, ורק נגד גרמנים, ורק במטוסים שמתאימים לשנה ספציפית, ועם הגדרות ריאליזם מלאות, ממש כאילו הם היו שם, ומה היה יכול לקרות אם הם היו אלה שנלחמים במציאות, אולי המצב היה יוצא יותר טוב.
שמתי לב שכל ההערות שלהם הם על אי דיוקים היסטוריים, טקטיקות שלא היו במציאות, והגדרות ש"מקלות" עלינו. כמו ההערה של כפיר על משימת ההפצצה ש"ככה לא היו טסים המפציצים, הם היו עושים איגוף" וכו' וכו', ולא עיניין אותו השיקולים שלנו של מגבלות זמן. מבחינתו, לא ככה היה ולכן זה תכנון משימה לקוי. אותו דבר אתמול - המשימה לא הייתה שחזור של איזה קרב מסוים ולא ככה קרו דברים כאלה אז, ולכן היא לא הייתה טובה.

אותנו מצד שני מעניין יותר הכיף והריגוש, ועבודת צוות, ושכולם יוכלו להשתתף ולהינות, כל אחד עם הציוד שלו והיכולות שלו, ופחות "האם זה בדיוק 100% מה שקרה" אלא יותר "היה יכול להיות מצב כזה".

קצת פסיכולוגיה בגרוש 🙂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#13 · לפני 20 שנים
קצת קשה לעשות תרחיש ישראלי מכיוון שלא בדיוק היינו באותה תקופה...
יש תיכנונים לעשות תרחיש של מלחמת קדש.

עשינו מטס ביוןם הזיכרון עם סקינים ישראליים ועשו כמה סרטים יפיפיים פה
http://www.preflight.us/HE/ftopict-1499.html
watch your six, i'm behind you
#14 · לפני 20 שנים
אני הייתי במטס.
חוץ מזה,אפשר לקחת ספיטים ואוויות ומוסטנגים ולא חסר מה לתרחיש ישראלי מעולה🙂
#15 · לפני 20 שנים
tStOrM כתב/ה:to better understand eachother on the ground and to get in the air in one piece, i made the following base maps to use


בזה הרגע גוייסת לצוות יצירת וניהול התרחישים 😎 . כבר חשבנו לעשות דפיות, אבל לאף אחד עוד לא היה הזמן, הכשרון או היוזמה לעשות את זה. אפשר להזמין ממך סט כזה של דפיות כל פעם? 😄


צוות ניהול ראשי - פריפלייט

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.