51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 טורניר זוגות
דיון

טורניר זוגות

11 הודעות 1,985 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
אבל מי שאיתך תמיד ינצח 😛 חח וסבבה אני בעד!
מישו רוצה להיות זוג שלי? 🆘
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#5 · לפני 20 שנים
אני מציע משהו אחר- רוב הזמן ה VPN ריק או שבקושי יש אנשים.
כל קרב יכול להתקיים בזמן ותאריך שמתאים לאלה שמשתתפים בו (ככה זה היה בפעם שעברה), ב VPN. גם אם יש אנשים בשרת אפשר לקחת בסיסים מרוחקים.

הצעה נוספת- כדי שלא יהיו מצבים בלתי נעימים בנוגע לבחירת המטוסים אפשר לעשות משהו כזה: כל קרב מתחלק לסיבובים. בסיבוב הראשון משתמש X בוחר את המטוס ומשתמש Y בוחר כפי שבחר X. בסיבוב השני מתחלפים. אם אחרי 2 סיבובים התוצאה היא תיקו ממשיכים לסיבוב שלישי במטוס ברירת-מחדל שייבחר ע"י מארגן התחרות.
#6 · לפני 20 שנים
טורניר כזה הוא בהחלט חובה לקהילה פעילה ,תוססת וראויה לשמה כמו שלנו !

עם זאת, חשוב לקחת את הזמן ולתכנן את זה מראש כמו שצריך, וליצור תשתיות תוכן מתאימות כדי שזה לא יהיה סתם "עוד מפגש" בשרת.

אתר שמכיל תוכן והסבר על הפעילות הוא חובה! אני מדבר על:
לו"ז מסודר, הכרזה רשמית, הרשמה לתחרות, דף נפרד עם סולם שמדרג את הזוגות, ומתעדכן בהתאם לתוצאות כל קרב, משימה מסודרת, סקינים מיוחדים (או לא), חוקים ברורים, שופטים, וכו' וכו'

זה לא משהו מהיום למחר, אבל מה שכן אפשר לקבוע עוד היום זה מי מתנדב להיות בעל היזמה שייקח את זה על עצמו יוביל את הקהילה אחריו וגם יקבל תמיכה ועזרה מהקהילה ומובילי פרויקט ה VPN שהם מיכה, אוהד, דן ואני.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#8 · לפני 20 שנים
אלון אבל הגזמתה קצת לא צריך אתר מיוחד צריך פורום ואדם אחראי שיסדר הכל...
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#9 · לפני 20 שנים
יש משהו במה שאלון אומר... כרגיל 🙂
בקיצור אני מתנדב לתת זמן כדי לארגן רשימות טבלאות מסודרות...
לגבי לוז, כמו שאוהד EAGLEDRIVER אמר, צריך שהקרבות יהיו בזמנם החופשי של המשתתפים וצריך להיקבע בניהם. אחכ ההקלטה תישלח לפורום כדי שכל אחד יוכל לתת הערות/הארות וכו...

בקיצור יש טיפה עבודה להשקיע כאן...
מי שמוכן להצטרף ולעזור לי לבנות את הדברים אני ישמח...
בניית מפה מסודרת למשל זה משהו שאין לי ניסיון בו.
#10 · לפני 20 שנים
בניית מפה אני לא יכול אבל אם תצטרך עזרה בכל דבר אחר דבר איתי במסן אני אשמח לעזור 🙄
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#11 · לפני 20 שנים
אני אישית חושב שזה רעיון מצויר,אפשר אפילו לעשות ליגה מסוימת של זוגות(אולי זה חוזר על רעיון של מישהו אז אל תהרגו אותי 😛)
אם צריך עזרה אני תמיד במסן ושמח לעזור 🙂

כמו שאלון אמר הדבר הזה הוא הכרחי...וזה יהיה מגניב ומהנה...ושי אני אשמח להיות הזוג שלך 🙂
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.