#1
·
לפני 14 שנים
Tamirkatz כתב/ה:שלום, אני הייתי שמח להצתרף לקורס ברגע שהקנה את המשחק 🙂
אבל יש לי 2 שאלות קטנות לפני: 1.העם יש הגבלת גיל לקורס? אני בן 15
2.העם יש אפשרות להקדים במעט את שעת הפגישה? לסביבות 20:00
IAF_Phantom כתב/ה:naori760, AvihaiX, Muli, Tamirkatz,
וכל מי שמעוניין -
אני רוצה לסגור את הררשמה לקורס ולהתחיל בשבוע הבא את ההכנות / הדרכות קביעת יום ושעה.
כל מי שמעוניין שישלח לי לדואל -
iaf.phantom@gmail.com
עם רשימת הזמנים המועדפים וההגבלות אם יש
בשבוע הבא נעשה מפגש ונתחיל בקורס
Muli כתב/ה:אחלה, מעולה
על איזו גרסא עושים את הקורס?
עם מוד כלשהו? או 4.11.1 נקי?
ועוד עניין טכני:
התקנתי ראוטר סוף סוף, צריך לפתוח איזשהם פורטים לטובת IL2 והקורס?
תודה מראש
IAF_Phantom כתב/ה:[quote="Muli"]אחלה, מעולה
על איזו גרסא עושים את הקורס?
עם מוד כלשהו? או 4.11.1 נקי?
ועוד עניין טכני:
התקנתי ראוטר סוף סוף, צריך לפתוח איזשהם פורטים לטובת IL2 והקורס?
תודה מראש
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.