51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 שני סרטים של המטס בVPN לכבוד יום העצמאות
דיון

שני סרטים של המטס בVPN לכבוד יום העצמאות

8 הודעות 2,446 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
לכבוד יום העצמאות הוצאנו כל מטוס ישראלי אפשרי מהאנגר ולקחנו אותו לטיסה שגולת הכותרת שלו הייתה סבא גפטו (B-17)

כולם להגיד כל הכבוד למור על ההתרסקות בסוף הסרט 🙂 heppy end

לינק להורדה :

http://www.viff.net/IL-2/movies/Alonace_ID58.wmv

להוריד עם קליק ימני: save target as

תהנו מחכה לתגובות

Alonace
#3 · לפני 20 שנים
מור אני יכול להגיד שזה סרט פשוט מדהים!!!!
אני מצדיע לך, אחד הסרטים היפים שראיתי!

👏
#5 · לפני 20 שנים
סרטים ממש יפים 👏

משהו מוזר אבל - אם הכל מאותה הקלטה של ג'ייסון, איך ההודעות בצד השמאלי עליון לא אותו דבר אצל כולם?
אצלי למשל, כשהרצתי את ההקלטה, בקטע של הוויכוחים על המסלול, ראיתי הודעות רק של ניר, ואף אחת מהתשובות של האחרים. כמו כן לא ראיתי הודעות של הסרבר כמו שמופיעות בסרט "IAF.101~Kingfisher just crashed ---" או "IAF101Hurricane Bailed out ---"

מוזר לא?
#6 · לפני 20 שנים
האם יש לך רק שורה אחת של הודעות? אם כן אז ברגע שמגיעה הודעה חדשה היא נדחפת אחורה. יש מצב (בעיקר בהפלות) שמגיעים 2-3 הודעות ברצף ואז לא תראה את כל ההודעות אלא רק את האחרונה שהגיעה.

אפשר להגדיל את כמות השורות שיש ע"י לחיצה אם העכבר על החלון הודעות והגדלה שלו
watch your six, i'm behind you
#7 · לפני 20 שנים
וליוצרי הסרטים, שימו לב שאם אתם מקטינים את החלון של ההודעות לפני שאתם רואים את ההקלטה, אז במצב PLAYBACK של הקלטה הוא לא מראה לכם את הטקסט.

ככה יוצא סרט יותר נקי 🙂
its not a bug, its a design feature
#8 · לפני 20 שנים
ViFF כתב/ה:וליוצרי הסרטים, שימו לב שאם אתם מקטינים את החלון של ההודעות לפני שאתם רואים את ההקלטה, אז במצב PLAYBACK של הקלטה הוא לא מראה לכם את הטקסט.

ככה יוצא סרט יותר נקי 🙂


וגם אפשר לעשות שלא רואים את ההודעות overheat למיניהם במסך לפני הplayback
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.