61 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון 4.0 FF5 - מבט לעתיד המתקרב
דיון

FF5 - מבט לעתיד המתקרב

23 הודעות 3,460 צפיות לפני 16 שנים
#3 · לפני 16 שנים
האינטרודר ניראה מדהים
האם יצא שטח ישראל גם עם העידכון הזה?
יש צפי בכלל לשטח ישראל?
ללא ספק זה הגרסת פאלקון עם הגרפיקה הכי יפה ופיט 3D הכי טוב שניתקלתי בו אבל קצת מבאס לטס בלי ישראל שלנו
🙂
#4 · לפני 16 שנים
לצערי FF ממשיך להתפתח כמאגר מודלים וטקסטורות מיוחצן. לטעמי קוקפיט של נץ עם MFD (ועוד צבעוני) בין הרגליים לא מוסיף כבוד לגירסה, וגם לא מודלים עתירי פוליגונים של מטוסים בני 50 שנה בתוך סימולטור מודרני. אם כבר הטקסטורות של המודלים בתמונות לא נראות טוב, זה דווקא חריג ב-FF.
#5 · לפני 16 שנים
יהיה שטח ישראל, ולפי המודלרים של שטח ישראל הוא יצא עם פאטצ', כנראה הפאטצ' הבא אבל הם לא מבטיחים שום דבר.

http://freefalcon.com/forum/showthread.php?t=14612

תלך כמה עמודים קדימה, יש תמונות. 🙂

כולם שם מאוד מתלהבים משטח ישראל, זה מחמם לי את הלב שהם רוצים לטוס בפאלקון בחיל האוויר הטוב בעולם. 😛
#7 · לפני 16 שנים
לא אהבתי את הסקינים, סוג של כוכב כחול, כנ''ל לגבי הטייסים יכלו להשקיע יותר...
לא יודע לא אהבתי,
חבל..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 16 שנים
באמת לא נראה משהו מה...
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#10 · לפני 16 שנים
מה אתם מדברים? אף גרסא של פאלקון לא מתקרבת לאיכות הזו. ואף גרסא לא תגיע 😛
#12 · לפני 16 שנים
אתה רציני? הסקינים נראים כאילו צויירו בצייר: צבעים שטוחים, קווי פאנלים בולטים מדי וחדים מדי, שום weathering. זה לא דומה אפילו לגרסה ראשונית של סקין .יש שם דברים שידוע לי שאפשר לשפצר בפחות משתי דקות-אז למה לא עשו את זה בשביל התמונות?
המודלים בבירור בנויים בפחות פוליגונים ממודלים אחרים שיצא לי לראות. במיוחד הF-16.

אני לא אומר שזה עלוב וכשלון. אבל אני גם לא רואה הרבה סיבות לעורר איזה הייפ מסביב לכל העניין. אם המטוסים בפאצ' הסופי ייראו כמו בתמונות (חלקם) זה יהיה עצוב.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#13 · לפני 16 שנים
דרך אגב Freeflight, מהקישור שלך דפדפתי קצת לפורום שטחים שם ויש שם שירשור שנאמרו בתחילתו כמה שטויות על סימן 2 ל-OF אז מצאתי לנכון לתקן אותם (אמנם באיחור של חצי שנה, אבל טוב ששמת את הקישור כאן 😏)
#15 · לפני 16 שנים
לא מבין למה הם מבזבזים את הזמן שלהם למדלים חדשים ופיטים 2D
אולי הם רוצים ליצור פאלקון בסיגנון 🙂 WOW
אני מאוד אוהב FF בגלל הגרפיקה משופרת ואני חושב שזאת גירסה הכי כיפית לטוס בה אבל הם מתחילים להגזים כבר עם הבולשיט הזה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.