68 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון 4.0 FF5 - מבט לעתיד המתקרב
דיון

FF5 - מבט לעתיד המתקרב

23 הודעות 3,460 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
FreeFlight זה במיוחד בשבילך... העתיד של FF מאחריהם. FF גמרו ברגע ש RV עזבו אותם נקודה. ואני בכלל לא מדבר על עצמי... אנחנו (RV) היינו קבוצה קטנה (ואני מקווה שאיכותית) שהחזיקה ושיפרה כמעט כל מה שאתה רואה היום כ FF5. בכל מקרה הרבה זמן עבר ואין לי כוח או זמן להרחיב. FF זו קבוצה מתה... הם לא מסוגלים לתקן ו\או להוסיף כמעט שום דבר רציני. Art זה Art וזה הכל... הם יכולים להוסיף קוקפיטים 2D ו\או סקינים ו\או מודלים כמה שירצו... זה לא ישנה שום דבר בעובדה שהם לא מתקדמים לשום מקום. ובהחלט מגיע להם, הם עשו כמעט כל טעות אפשרית והביאו על עצמם את המצב שהם נמצאים בו... (וכן זה הולך להיות הרבה יותר גרוע בקרוב... בשבילם)

שוב, לא בא לגרוע ולא אומר שהתמונות לא יפות או שהמודלים (או האפקטים, אבל אני משוחד בענין הזה 😂 ) או הסקינים לא יפים... אבל זה לא הענין... זה כל מה שהם עושים כי זה כל מה שהם יכולים לעשות, למעשה...

הייתי מציע להתרכז ב OF לעכשיו... זו גירסת הפאלקון היחידה שיש לה עתיד. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#2 · לפני 16 שנים
אבל ראיתי בפורום של OF שהם הפסיקו לעבוד עליו. 😱

והבעיה הכי גדולה בOF היא שהיא לא נגישה לAF, ואין שום הורדה של F4 בשום מקום, כך שגם זה מת.
#3 · לפני 16 שנים
אין שום בעיה למצוא F4,
רק צריך לדעת איפה לחפש.
בכל מקרה רצו קצת שמועות על OCI לOF4.8 (לכשיצא - אם בכלל)
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#4 · לפני 16 שנים
FreeFlgith, עזוב מה אומרים באיזה פורום... שמע מה שאני אומר לך...

בקשר לאיך למצוא את הדיסק המקורי של פאלקון, אני מעדיף שלא יהיו כאן דיבורים על הורדות לא חוקיות וכאלה... אבל יש דרכים להשיג ומה לעשות פאלקון ישן מאוד ואני לא חושב שזה הגיוני היום לבקש ממישהו להזמין את הדיסק המקורי מאמזון רק כדי שיוכל להתקין עליו OF או מה שזה לא יהיה. אז בקיצור תהיה יצירתי... אם אתה צריך עזרה אני בטוח שמישהו יוכל לשלוח לך את הדיסק המקורי צרוב או פשוט, הכי פשוט להעלות את ה ISO לאנשהו. כל ענין החוקיות של הדיסק של פאלקון כבר לא כל כך רלוונטי, אני רק לא רוצה שדיונים כאלה יגיעו לנושאים של הורדות לא חוקיות.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#7 · לפני 16 שנים
יוני !!! אתה עדיין פה????????
השתעממתי טיפה אז קפצתי לבקר... 😛
חתימה טובה לכל שוחרי הפאלקון באשר הם ! ולא משנה FF או OF !
אחחחח...היו ימים.... 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#8 · לפני 16 שנים
Peled כתב/ה:יוני !!! אתה עדיין פה????????
השתעממתי טיפה אז קפצתי לבקר... 😛
חתימה טובה לכל שוחרי הפאלקון באשר הם ! ולא משנה FF או OF !
אחחחח...היו ימים.... 😉


אהלן עירן! מה קורה בן אדם??? 🙂

כן אני עדיין פה... לא ממש פה את האמת, יותר במקום אחר... אבל כן עדיין עמוק בתוך העסק הזה. 😂

חתימה טובה לך ולכולם פה!

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.