#1
·
לפני 16 שנים
FreeFlight זה במיוחד בשבילך... העתיד של FF מאחריהם. FF גמרו ברגע ש RV עזבו אותם נקודה. ואני בכלל לא מדבר על עצמי... אנחנו (RV) היינו קבוצה קטנה (ואני מקווה שאיכותית) שהחזיקה ושיפרה כמעט כל מה שאתה רואה היום כ FF5. בכל מקרה הרבה זמן עבר ואין לי כוח או זמן להרחיב. FF זו קבוצה מתה... הם לא מסוגלים לתקן ו\או להוסיף כמעט שום דבר רציני. Art זה Art וזה הכל... הם יכולים להוסיף קוקפיטים 2D ו\או סקינים ו\או מודלים כמה שירצו... זה לא ישנה שום דבר בעובדה שהם לא מתקדמים לשום מקום. ובהחלט מגיע להם, הם עשו כמעט כל טעות אפשרית והביאו על עצמם את המצב שהם נמצאים בו... (וכן זה הולך להיות הרבה יותר גרוע בקרוב... בשבילם)
שוב, לא בא לגרוע ולא אומר שהתמונות לא יפות או שהמודלים (או האפקטים, אבל אני משוחד בענין הזה 😂 ) או הסקינים לא יפים... אבל זה לא הענין... זה כל מה שהם עושים כי זה כל מה שהם יכולים לעשות, למעשה...
הייתי מציע להתרכז ב OF לעכשיו... זו גירסת הפאלקון היחידה שיש לה עתיד. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
שוב, לא בא לגרוע ולא אומר שהתמונות לא יפות או שהמודלים (או האפקטים, אבל אני משוחד בענין הזה 😂 ) או הסקינים לא יפים... אבל זה לא הענין... זה כל מה שהם עושים כי זה כל מה שהם יכולים לעשות, למעשה...
הייתי מציע להתרכז ב OF לעכשיו... זו גירסת הפאלקון היחידה שיש לה עתיד. 🙂

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

