77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים הטייסים שלנו מוכיחים את כשרונם שוב
דיון

הטייסים שלנו מוכיחים את כשרונם שוב

10 הודעות 1,934 צפיות לפני 16 שנים
#2 · לפני 16 שנים
איזה קטע בדיוק ראיתי את זה....

flameout landing for the win!

איזה קור רוח צריך כדי לנחות ככה כול הכבוד לטייס!!!
#4 · לפני 16 שנים
לא הצלחתי להבין מהכתבה - אחרי ההמראה, ואחרי שטיפלו בבעיה של המבער האחורי, האם לפני שכיבו את המנוע ידנית הוא היה על 100% סל"ד כל הזמן ללא יכולת שליטה?
#7 · לפני 16 שנים
וואי מדהים
ניסיתי לעשות את הנחיתה בפלייט ללא מנוע וזה קשה ,מרגישים כל רוח קלה מזיזה את המטוס חזק מאוד !!
כל הכבוד לטיסים שלנו.
צריכים לקבל פרס על זה רואים שבחיל האוויר משרתים אנשים איכותיים ולא מוותרים מהר ,
שוב כל הכבוד
מתן ,
שמח לעזור בכל עניין בFS9
#8 · לפני 16 שנים
מה שעוד מדהים הוא שהטייס רק בחודש שעבר התחיל להטיס מטוסי F-16 מהסוג הזה.
כנראה שהדרידות מאוד קשות ועכשיו רואים סיבה למה.
נועם ישכר, FSX Deluxe ,REX ,4X-NOM.
בוגר קורס CVFR 17 ב-IFS.
Intel i7 2.8 Ghz, nVidia GTS 250, 8 RAM, 1 TB
#9 · לפני 16 שנים
מי שמכיר קצת את הנפשות הפועלות יכול לזהות את המצלם,
הדיון באינטרקום להם שיעשע אותי מאוד.
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.