57 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית בקשר לגויסטיק
דיון

בקשר לגויסטיק

20 הודעות 3,067 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
שלום לכולם,
אני מחפש איזה גויסטיק טוב (ולא יקר) מישהו יכול לתת הצעות (ואם אפשר גם תמונה שלו)
כי פשוט יש לי גויסטיק ( Saitek Cyborg Rumble force משהו) והוא חרא אז אם למישהו יש הצעה לגויסטיק תגידו לי

תודה
#2 · לפני 16 שנים
זה לא גו'יסטיק לסימולטורים! אז אני לא מבין מה אתה רוצה, סטיק לסימולטור צבאי, אזרחי? (יש לזה שם אחר אני לא יודע)
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#3 · לפני 16 שנים
קודם כול לא אני קניתי אותו, הביאו לי אותו, ככה שלא יכלתי ליבחור

ואני צריך גויסטיק למשחק IL2 Sturmovik 1946 צבאי קיצר
אבל לא יקר
דרך אגב אפשר גם המלצה על עוד סימולטור קרבי עם מטוסי סילון ולא בוכנה? (ולא Falcon )
#4 · לפני 16 שנים
לשאלה הראשונה:
למתחיל יש את זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=720613 שהוא בסדר גמור, לא יקר, אם תרצה משהו יותר מזה כל פעם המחיר עולה....

לשאלה השנייה: שווה ללכת על לומאק ועוד כמה זמן יוצא DCS:A-10

http://www.preflight.us/HE/ftopict-14107.html[hr]

אבל השאלה קצת לא בפורום הנכון... תבדוק במועדון הטייסים יש לפחות 4 חברה ששאלו את אותה שאלה בשבוע שבועיים האחרונים.. 🙂
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#6 · לפני 16 שנים
אוף, איזה באסה שאתה משקיע בהודעה ואז מישהו אומר בדיוק אותו דבר לפניך. 🤔 ועם זאת, באותו זמן 😄
#7 · לפני 16 שנים
חחח.. אותה המלצה...

תודה על הyuke 😄
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#8 · לפני 16 שנים
תודה על ההמלצה למשחק
לומאק זה Lock On? ולא ניראה לי על המשחק השני שהמלצתם פה כי שמעתי שיהיה לו דרישות קצת גבוהות והמחשב שלי לא משהו
#9 · לפני 16 שנים
בלאק ווידאו, הכי טוב, לכל סימולטור.
אני טס בפלייט סימולטור ובפאלקון וזה פשוט מדהים בכל אחד מהסימולטורים.
מומלץ בחום!
רז פרינץ,
צוות ניהול ראשי, פריפלייט.

צוות vIAF ואטיל.
#10 · לפני 16 שנים
prince869 כתב/ה:בלאק ווידאו, הכי טוב, לכל סימולטור.
אני טס בפלייט סימולטור ובפאלקון וזה פשוט מדהים בכל אחד מהסימולטורים.
מומלץ בחום!


אז איזה מבין השתיים יותר טוב? ה- Extreme 3d pro או ה- Black Widow?
#11 · לפני 16 שנים
לומאק זה לוק און.

lock on: modern air combat
--------/---/--------|----|----\
---------/---/-------|----|---\
-----------/---/-----|----|--\
------------/---/----|----|-|
--------------/---/--|----|-|
----------------/--/-|----|-|
-----------------L O - MAC

הקטע: תעקוב אחרי הקווים האנכיים/אלכסוניים ותראה ראשי תיבות

לא המלצנו על שתי משחקים.

yuke זה שם של סוג של ג'ויסטיק.


תודה על הyuke


חחח. בכיף.

נראה לי שאם המלצנו על אותם דברים כנראה שאין מקום לטעויות
נערך לאחרונה: לפני 16 שנים · 2 עריכות
#12 · לפני 16 שנים
רק אל תתפלאו כשלא תראו מוצרים בשם yuke

yOke,חבר'ה.
למישהו שלא מכיר את הדבר זה מטעה.

ד"א, איך יוק יכול להיות סוג של ג'ויסטיק, כשהשמות שלהם עצמם מצביעים על סוגים שונים של בקרים?
יוק הוא סוג של הגה. ג'ויסטיק הוא סתם מקל עם כפתורים 😂

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#13 · לפני 16 שנים
[quote="mordi_f-14"]לשאלה הראשונה:
למתחיל יש את זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=720613 שהוא בסדר גמור, לא יקר, אם תרצה משהו יותר מזה כל פעם המחיר עולה....

לשאלה השנייה: שווה ללכת על לומאק ועוד כמה זמן יוצא DCS:A-10

http://www.preflight.us/HE/ftopict-14107.html[hr]

אבל השאלה קצת לא בפורום הנכון... תבדוק במועדון הטייסים יש לפחות 4 חברה ששאלו את אותה שאלה בשבוע שבועיים האחרונים.. quote][u]]

על DCS A-19 אמרתי השני...
#14 · לפני 16 שנים
כן. למרות שליוק שבאג מוכרים קוראים:

flight sim yuke

חחח כן האירוניה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.