61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית בקשר לגויסטיק
דיון

בקשר לגויסטיק

20 הודעות 3,067 צפיות לפני 16 שנים
#2 · לפני 16 שנים
Mike_69th כתב/ה:KYP, איפה שמעת את זה?
הדרישות שלו לא יהיו שונות בהרבה מLOMAC או DCS: Black Shark


באיזה אתר אחד
אבל אם אתה אומר שלא אז אני מאמין לך
#3 · לפני 16 שנים
KYP כתב/ה:שלום לכולם,
אני מחפש איזה גויסטיק טוב (ולא יקר) מישהו יכול לתת הצעות (ואם אפשר גם תמונה שלו)
כי פשוט יש לי גויסטיק ( Saitek Cyborg Rumble force משהו) והוא חרא אז אם למישהו יש הצעה לגויסטיק תגידו לי

תודה


חחחח גויסטיק חחחחחחחחח 😄 😂 😂 יש גם JEWISH-STICK ? יהודסטיק , גויסטיק חחח , רושמים ג'ויסטיק
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#4 · לפני 16 שנים
שוב פעם, איזה קטנוניות.

אתם יודעים מה, סליחה, איזו קטנוניות
#5 · לפני 16 שנים
Fox5inbound כתב/ה:[quote="KYP"]שלום לכולם,
אני מחפש איזה גויסטיק טוב (ולא יקר) מישהו יכול לתת הצעות (ואם אפשר גם תמונה שלו)
כי פשוט יש לי גויסטיק ( Saitek Cyborg Rumble force משהו) והוא חרא אז אם למישהו יש הצעה לגויסטיק תגידו לי

תודה


חחחח גויסטיק חחחחחחחחח 😄 😂 😂 יש גם JEWISH-STICK ? יהודסטיק , גויסטיק חחח , רושמים ג'ויסטיק[/quote]

תעשה טובה אם אין לך משהו מועיל להגיד, אז אל תגיד בכלל
בחזרה לנושא
מישהו אמר פה שכדאי את ה Black Widow
מה יותר טוב? זה או הזה של לוגיטק?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.