פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
53
חברים מחוברים
18
27
8
[
a
a
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
D
+29
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
KYP
K
KYP
7
פוסטים
חבר/ה מ-08/2009
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
7 פוסטים
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
[quote:b43d821eb4="Fox5inbound"][quote:b43d821eb4="KYP"]שלום לכולם, אני מחפש איזה גויסטיק טוב (ולא יקר) מישהו יכול לתת הצעות (ואם אפשר גם תמונה שלו) כי פשוט
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
[quote:b32d06fc33="Mike_69th"]KYP, איפה שמעת את זה? הדרישות שלו לא יהיו שונות בהרבה מLOMAC או DCS: Black Shark
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
לשאלה הראשונה: למתחיל יש את זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=720613 שהוא בסדר גמור, לא יקר, אם תרצה משהו יותר מזה כל פ
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
[quote:a4e87e0121="prince869"]בלאק ווידאו, הכי טוב, לכל סימולטור. אני טס בפלייט סימולטור ובפאלקון וזה פשוט מדהים בכל אחד מהסימולטורים. מומלץ בחום![/quote:a4e8
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
תודה על ההמלצה למשחק לומאק זה Lock On? ולא ניראה לי על המשחק השני שהמלצתם פה כי שמעתי שיהיה לו דרישות קצת גבוהות והמחשב שלי לא משהו
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
קודם כול לא אני קניתי אותו, הביאו לי אותו, ככה שלא יכלתי ליבחור ואני צריך גויסטיק למשחק IL2 Sturmovik 1946 צבאי קיצר אבל לא יקר דרך אגב אפשר גם המלצה על עו
חומרה/חומרה ביתית · לפני 16 שנים
בקשר לגויסטיק
שלום לכולם, אני מחפש איזה גויסטיק טוב (ולא יקר) מישהו יכול לתת הצעות (ואם אפשר גם תמונה שלו) כי פשוט יש לי גויסטיק ( Saitek Cyborg Rumble force משהו) והוא חר