63 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור אני רוצה לקנות סימולטור ואני לא יודע איזה
דיון

אני רוצה לקנות סימולטור ואני לא יודע איזה

17 הודעות 3,447 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
אני רוצה לקנות סימולטור מהסידרה של פלייט סימולטור
האם הפלייט סימולטורx סטנדרד הוא הכי טוב


דרך אגב עם עברתי על התקנות תגידו לי כי אני חדש כן
עומר אדם לפרוש זה לא חוקי במיוחד לתותחים
#3 · לפני 16 שנים
אם יש לך מחשב חלש אז 2002 (הוא כבר לא נמכר)
אם יש לך מחשב בינוני אז 2004 (FS9)
אם יש לך מחשב סוס אז FSX

לי יש מחשב יחסית חדש והוא מצליח להריץ את FSX
אבל אני מעדיף את 2004 כי יש לו מלא תוספים ורוב המטוסים להורדה הם של FS2004
מתן ,
שמח לעזור בכל עניין בFS9
#4 · לפני 16 שנים
תרשום פה את נתוני המחשב שלך.
אם אתה לא יודע אז תגיד את הדגם פשוט.
אם אתה הולך על FSX אז תקנה כבר את הדלוקס כי הוא עם יותר דברים, אבל קודם תרשום נתונים.
נועם ישכר, FSX Deluxe ,REX ,4X-NOM.
בוגר קורס CVFR 17 ב-IFS.
Intel i7 2.8 Ghz, nVidia GTS 250, 8 RAM, 1 TB
#5 · לפני 16 שנים
matan99, ה2002 כן נמכר. צריך לבדוק בקרטונים ובמדפים ה"עלובים" יותר של החנות.

וגם אם לא, איך אתה מצפה שהוא יקנה אותו?
יהונתן חסין.

ב'הפסקת עישון'- כולם מעשנים.
ב'הפסקת אוכל'- כולם אוכלים.
ב'הפסקת שתיה'- כולם שותים.
ב'הפסקת רענון'- כולם מתרעננים.

אחר כך מתפלאים שב'הפסקת אש'- כולם יורים!
#6 · לפני 16 שנים
מה פתאום FS2002 מה אתם עושים ממנו צחוק? המחשב הכי ישן שהיה לי יכל להעלות אותו על הגדרות מקסימליות ב100FPS בערך.

FS2004 הוא למחשבים יותר חלשים אבל גם FSX יכול לעלות עם מחשבים יותר חלשים עם הגדרות יותר נמוכות.

אני ממליץ על FSX.
#8 · לפני 16 שנים
jonathan ואללה?
מישהו קונה אותו?

או שזה העודפים של החנות?
מתן ,
שמח לעזור בכל עניין בFS9
#9 · לפני 16 שנים
אפשר עדיין לקנות את הענתיקה הזאת:
http://www.pcgames.co.il/pc-Flight_Simulator_2002-125.html
רק אם יש לך מחשב חלש וישן במיוחד(מעבד במהירות 300MHz, זיכרון 64MB:אלו הדרישות) תשקול אותו. עדיף לקנות FS2004 שרץ כמעט על כל המחשבים הנורמאלים, גם הלא משודרגים במיוחד, וסביר להניח שירוץ גם אצלך.
FSX-רק על מחשב חזק במיוחד (אלא אם אין לך בעייה לרוץ בגרפיקה החלשה ביותר, עם מעט מאד עצמים בנוף-ואז זה יראה פחות טוב אפילו מ-2004).
מולי
#10 · לפני 16 שנים
FSX לא רץ רק על מחשבים חזקים, הוא נועד גם למחשבים חלשים. מיקרוסופט יצרו סימולטור שמתאים לרוב המחשבים אחרת מה החוכמה למכור משחק שצריך לשדרג בשבילו את המחשב?
#11 · לפני 16 שנים
המחשב שלי מיועד לדברים כאלה אך הכרטיס מסך לא משהו ואני צריך לקנות בזמן הקרוב
עומר אדם לפרוש זה לא חוקי במיוחד לתותחים
#12 · לפני 16 שנים
אם המחשב הוא dual-core אני חושב שfsx ירוץ בסדר גמור
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#13 · לפני 16 שנים
Freeflight כתב/ה:FSX לא רץ רק על מחשבים חזקים, הוא נועד גם למחשבים חלשים. מיקרוסופט יצרו סימולטור שמתאים לרוב המחשבים אחרת מה החוכמה למכור משחק שצריך לשדרג בשבילו את המחשב?

למה אתה קובע עובדה לא מדוייקת, ומטעה? FSX לא נועד גם למחשבים חלשים.
זה נכון שהוא לא רץ רק על מחשבים חזקים.
העיקרון הוא לקבל גרפיקה סבירה ובקצב סביר.
FSX על מחשב חלש לא יתן לך לא גרפיקה סבירה ולא קצב סביר!
FS2004 יתן בד"כ גרפיקה סבירה וקצב סביר גם במחשבים לא חזקים במיוחד.
המטרה היא לא רק לגרום לסימולטור לרוץ, יש סיכוי שהוא ירוץ על מחשב חלש, וזהו-ירוץ(וגם זה לא תמיד).
ולגבי החוכמה של מיקרוסופט-הטענה שלך לא מחזיקה מים-מיקרוסופט הוציאה את מערכת ההפעלה ויסטה שחייבה בהרבה מקרים לשדרג חומרה וזה כבר שולל את הטענה שלך.

זיו
תקנה סימולטור בהתאם למחשב שיש לך. וההמלצות שקבלת הן כמעט זהות, למעט חריגים.

מחשב עם מעבד מרובה ליבות וכרטיס מסך מודרני, ועדיף מינימום של 2GB זיכרון, סביר להניח שיתאים ל-FSX.

לגבי כרטיס מסך: FSX הוא תלוי הרבה יותר במעבד ובד"כ המעבד יהייה זה שיגביל אותו, לכן אם יש לך כרטיס מסך בינוני ומעבד נורמאלי, המגבלות של כרטיס המסך לא יבואו לידי ביטוי משמעותי.
בשונה ממשחקים אחרים ב-FSX בד"כ עדיף קודם כל לשדרג מעבד ובעדיפות יותר נמוכה את כרטיס המסך.

בכל מקרה, בדיון מקביל נתנו לינק שבו אתה יכול לבדוק התאמת המחשב שלך ל-FSX:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

אם מתאים, תקנה FSX ועדיף גרסת deluxe ולא standard
מולי
#14 · לפני 16 שנים
deluxe ולא standard בגלל כמות המטוסים שבאה איתו (לפי מה שאני יודע)
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#15 · לפני 16 שנים
תודה על התשובות לי נאה שאני אקנה fs9
עומר אדם לפרוש זה לא חוקי במיוחד לתותחים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.