Freeflight כתב/ה:FSX לא רץ רק על מחשבים חזקים, הוא נועד גם למחשבים חלשים. מיקרוסופט יצרו סימולטור שמתאים לרוב המחשבים אחרת מה החוכמה למכור משחק שצריך לשדרג בשבילו את המחשב?
למה אתה קובע עובדה לא מדוייקת, ומטעה? FSX לא נועד גם למחשבים חלשים.
זה נכון שהוא לא רץ רק על מחשבים חזקים.
העיקרון הוא לקבל גרפיקה סבירה ובקצב סביר.
FSX על מחשב חלש לא יתן לך לא גרפיקה סבירה ולא קצב סביר!
FS2004 יתן בד"כ גרפיקה סבירה וקצב סביר גם במחשבים לא חזקים במיוחד.
המטרה היא לא רק לגרום לסימולטור לרוץ, יש סיכוי שהוא ירוץ על מחשב חלש, וזהו-ירוץ(וגם זה לא תמיד).
ולגבי החוכמה של מיקרוסופט-הטענה שלך לא מחזיקה מים-מיקרוסופט הוציאה את מערכת ההפעלה ויסטה שחייבה בהרבה מקרים לשדרג חומרה וזה כבר שולל את הטענה שלך.
זיו
תקנה סימולטור בהתאם למחשב שיש לך. וההמלצות שקבלת הן כמעט זהות, למעט חריגים.
מחשב עם מעבד מרובה ליבות וכרטיס מסך מודרני, ועדיף מינימום של 2GB זיכרון, סביר להניח שיתאים ל-FSX.
לגבי כרטיס מסך: FSX הוא תלוי הרבה יותר במעבד ובד"כ המעבד יהייה זה שיגביל אותו, לכן אם יש לך כרטיס מסך בינוני ומעבד נורמאלי, המגבלות של כרטיס המסך לא יבואו לידי ביטוי משמעותי.
בשונה ממשחקים אחרים ב-FSX בד"כ עדיף קודם כל לשדרג מעבד ובעדיפות יותר נמוכה את כרטיס המסך.
בכל מקרה, בדיון מקביל נתנו לינק שבו אתה יכול לבדוק התאמת המחשב שלך ל-FSX:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
אם מתאים, תקנה FSX ועדיף גרסת deluxe ולא standard
מולי