50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 כנסו.....
דיון

כנסו.....

41 הודעות 7,836 צפיות לפני 21 שנים
#2 · לפני 21 שנים
אני אישית מתכוון להשאר חבר בשני האתרים כמו שלפני יומיים הייתי חבר בגיימר ובאיסרא סים...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 21 שנים
אבל מה זאת התחרות הזאת?! צרחך או זה או זה??? אי אפשר פשוט להיות בשניהם?? אני לא מבין מה הקטע שלכם..
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#6 · לפני 21 שנים
לא,לא איחוד אלא שיתוף פעולה לדוגמא כל אתר מתעשק בנושא אחד של הסימ' נגיד האתר איסרא -סים שנתן לנו אתר שלם רק לקהילה שלנו יתמקד בלינקים הורדות וכו' ואתם תתמקדו במאמרים וכו'...סתם דוגמא

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#8 · לפני 21 שנים
Shnizel, כמו שshay__silber אני לא חושב שזה רעיון על כך טוב 😛 חוץ מזה שאני לא רואה סיבה לתת לקהילה מסויימת אתר נפרד. הרי המטרה העיקרית היא שכל הקהילה תיפגש במקום אחד.

וכל שחקן חדש שמגיע יהיה לו את האופציה להתרשם מכל המשחקים כולם. 💡
#9 · לפני 21 שנים
נכוןן 😉 ודרך אגב אני שי ולSHNIZEL קוראים ירדן.. 🙄
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#10 · לפני 20 שנים
חחח מאיפה עד איפה הגענו?!

מהודעה שממליצה לסגור את הפורום עד וויכוח סוער על איסרא-סים..... 😂
חחח איך שנושא גולש............... 💡

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.