#1
·
לפני 21 שנים
שיי אחי אני מבקששש יש קהילהה גדולה ודווקא לא הרוב נמצאים באיסרא סים הרוב בכלל לא מוכרים.. ובכלל ב CALLSIGN שלהם אין IAF ככה שאתה דיי טועה בקטע הזה בכלל קהילת IL-2 בישראל די שקטיםם גם בהייפר לובי אנחנו לא בולטים טוב לא נורא הכל יבוא בזמנו...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun