88 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 כנסו.....
דיון

כנסו.....

41 הודעות 7,836 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
היי ח'ברה!
הודעה דומה לזו פירסמתי כבר בפורום כללי או בהצעות לשיפור/ ומתן פידבק אבל אני לא חושב שנתנו לזה חשיבות רבה, אז:
תקשיבו: אם יש משהו שמשחק במשחק שיתרום לקיהלת הפורומים באתר ויכתוב פה, כי זה ממש חבל להשאיר סתם פורום פתוח.....
בתודה, יוני 😄
#5 · לפני 21 שנים
דוגרי הוא לא מוכר וצריך לפרסם אותו ויש קהילה דיי גדולה טוב דיי קטנה אבל עדיין יש אבל כולם ב ISRA-SIM ולא ניראלי הרבה מכירים בכלל את האתר הזה... (בלי להעליב..)
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#9 · לפני 21 שנים
זה יהיה קשה להעביר את החבר'ה מיסרא-סים לפה.
כי יסרא סים נתנה לקהילה בית כאשר העניקה להם אתר מעולה ורוב החבר'ה שם נאמנים לבית הזה (יסרא-סים).
#11 · לפני 21 שנים
זה לא קשור טוב או אל טוב
אמרתי לך כבר, יסרא סים בנו להם אתר שלם וניפרד מיסרא סים עצמו.
אתר רק לקהילת IL, והם לא ימהרו (עם בכלל) לינטוש את יסרא סים.
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#12 · לפני 21 שנים
אוקיי... אני חשבתי שישראסים נפל בכלל... מה הכתובת של האתר ההיא? הוא עובד בכלל?

בכל מקרה - אני יודע שלי טוב כאן וזה מה שחשוב ואני יודע שגם למשתמשים הרשומים טוב כאן ואני מתכוון לדאוג שישאר להם רק טוב 🙄
#15 · לפני 21 שנים
מזל"ט 😐 🙂 מקווה שיגדל כי בינתיים אהבתי מאוד את האתר כולם פה אחלה
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.