#1
·
לפני 20 שנים
שיחקתי בכל מיני מטוסים באלייד פורס, ובכולם התא הטייס עבד (של אף 16, אבל זה גם משהו לפחות)
יש את הF-15E שהוא לדעתי אחד המטוסים היותר מושקעים שם מבחינת גרפיקה אחרי האף-16, אולי אפילו יותר...
אבל יש בו בעיה אחת, להבדיל משאר המטוסים שהקוקפיט של האף-16 עובד איתם, עם הF-15E הוא מציג תמונה תקועה כזאת, אפשר להשתמש רק בקוקפיט התלת מימדי ומבחוץ, יש אופציה להשתמש בדו מימדי? לסדר את זה איכשהו?
תודה מראש ❗

יש את הF-15E שהוא לדעתי אחד המטוסים היותר מושקעים שם מבחינת גרפיקה אחרי האף-16, אולי אפילו יותר...
אבל יש בו בעיה אחת, להבדיל משאר המטוסים שהקוקפיט של האף-16 עובד איתם, עם הF-15E הוא מציג תמונה תקועה כזאת, אפשר להשתמש רק בקוקפיט התלת מימדי ומבחוץ, יש אופציה להשתמש בדו מימדי? לסדר את זה איכשהו?
תודה מראש ❗

