57 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס תא טייס לא עובד בF-15E
דיון

תא טייס לא עובד בF-15E

10 הודעות 2,272 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
שיחקתי בכל מיני מטוסים באלייד פורס, ובכולם התא הטייס עבד (של אף 16, אבל זה גם משהו לפחות)
יש את הF-15E שהוא לדעתי אחד המטוסים היותר מושקעים שם מבחינת גרפיקה אחרי האף-16, אולי אפילו יותר...
אבל יש בו בעיה אחת, להבדיל משאר המטוסים שהקוקפיט של האף-16 עובד איתם, עם הF-15E הוא מציג תמונה תקועה כזאת, אפשר להשתמש רק בקוקפיט התלת מימדי ומבחוץ, יש אופציה להשתמש בדו מימדי? לסדר את זה איכשהו?
תודה מראש



#3 · לפני 20 שנים
איך בכלל אפשר להטיס משהו שהוא לא F-16.
הרבה זמן אני מנסה להטיס מטוסים שהם לא F-16,
חשבתי שיש תיקיות של Flyable Aircrafts ו- Nonflyable aircraft
ואז צריך להעביר ביניהם אבל לא מצאתי תיקיות כאלה אז ויתרתי

אם בא לך תביא איזה הסבר קצר איך עושים את זה
תודה!
#4 · לפני 20 שנים
טוב קודם כל תיכנס לתיקייה של המשחק ואז תיכנס לתיקייה קמפיינים, עכשיו תבחר את הקמפיין שבו אתה משחק אם זה קוריאה, קוריאה 2005,2010 או בילקנס ואז תחפש קובץ שנקרא ככה validAC, עכשיו אתה תצטרך לשנות את השם של הקובץ לכל שם אחר שאתה רוצה, תשמור ואז תוכל לטוס בכל המטוסים{חוץ מבדוגפייט}
#5 · לפני 20 שנים
תעשה מה שרשמו לך וזה יעבוד...
אני גם הצלחתי בעזרה של מישהו מחו"ל להפעיל F4Browse על AF ת מי שלא יודע שאת תוכנה שנותנת לשנות חימוש על מטוסים\רכבים ועוד המון דברים נחמדים.....
אי אפשר לשחרר את ההסבר בנתיים בגלל בעיות חוקיות ...

Preflight Forums Administrator
#6 · לפני 20 שנים
שום דבר לא חוקי עם המשחק הזה...שיתחילו לעבוד בחברה ....
יש להם עוד הרבה מה לשפר....
במקום שאנשים יעשו קומבינות.... 🙂
#7 · לפני 20 שנים
Ronen_101, בהחלט אפשרי 😄

הינה המטוס עם רביעיית טילים מסוג פיתון 4 כפי שאנחנו מכירים כבר 😄
ועוד זוג פצצות מסוג JDAM הרסניות 👿

כמו כן אני שואל פה את הפלקונרים של FF, האם יש איזה סקין ישראלי לפיתון 4 שאתם
משתמשים בו? אפשר לקבל הפניה אליו? אשמח להשתמש בו גם :]

#8 · לפני 20 שנים
FLAMINGEAGLE הבעיה ב F15E היא הרזולוציה של התא טייס שהוא מדביק לך
הוא מנסה להדביק תא טייס של F16 ברזולוציה הרבה יותר גבוהה מאשר המשחק מוגדר לעולם המשחק.

תגדיל את הרזולוציה ותקבל את התא.

אם אני לא טועה הוא מנסה להציג תא בגודל של 1280X1024 או משהוא כזה.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#9 · לפני 20 שנים
Bigalon כתב/ה:FLAMINGEAGLE הבעיה ב F15E היא הרזולוציה של התא טייס שהוא מדביק לך
הוא מנסה להדביק תא טייס של F16 ברזולוציה הרבה יותר גבוהה מאשר המשחק מוגדר לעולם המשחק.

תגדיל את הרזולוציה ותקבל את התא.

אם אני לא טועה הוא מנסה להציג תא בגודל של 1280X1024 או משהוא כזה.

זה לא קשור, אני ניסיתי גם עם רזולוציה של 1600 על 1024 והתא הטייס היה עדיין תקוע, זה פאק במטוס 😄
#10 · לפני 20 שנים
Bigalon, אני מבין את הטענה שלך.... אבל זה לא זה,
זה מאוד דומה לבעיה שאם תשחק ב1024 על 768 והקוקפיט יהיה מכוון על רזולוציות גבוהות יותר.

הבעיה היא הגדרה של הקוקפיט עצמו נראה לי.... בקובץ עצמו הוא פשוט מגדיר אותו לפתוח את תא הטייס ברזולוציה גבוה יותר למרות שאתה משחק על רזולוציה נמוכה יותר... זאת בעיה של הגדרה, צריך להגדיר את הגודל ספציפית למטוס הזה מחדש, הבעיה שאני לא יודע איפה, אני יודע רק איפה מגדירים את הגדלים והקוקפיטים לוריאציות האף 16 בלבלד

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.